Egzaminus vairuotojo pažymėjimui gauti besiruošiantys laikyti klaipėdiečiai ėmė nerimauti, sužinoję, kad „Regitros” specialistai pakeitė maršrutus, kuriais važiuojama per praktinę – vairavimo – dalį.
„Tai – įprastas dalykas, – ramina Gintautas Nagelė, „Regitros” Klaipėdos filialo vyresnysis specialistas. – Maršrutus mes koreguojame maždaug kartą per pusę metų”. Anot jo, to priežastys esančios dvi.
G. Nagelės teigimu, miestas keičiasi, atsiranda vienos sankryžos, pasikeičia transporto judėjimo schema kitose, kai kurios gatvės praplatinamos ir t.t., todėl ir reikia praktinę egzamino dalį papildyti šiomis naujovėmis.
Be to, teigia specialistas, maršrutai keičiami ir todėl, kad laikas nuo laiko kai kuriuose jų kinta važiavimo sąlygos, pavyzdžiui, susidaro ilgi kamščiai.
„Tokiu atveju egzaminas gali trukti ilgiau nei griežtai reglamentuotos 25 minutės. Per jį egzaminuojamajam juk reikia važiuoti, o ne stovėti transporto grūstyje. Todėl ir išbraukiame iš maršruto tuos mazgus, kuriuose vyksta tokie dalykai”, – tvirtina jis.
Tai, kad praktinės egzamino dalies maršrutai koreguojami, anot G. Nagelės, nebus problema jį laikantiems asmenims, mat maršrutai nėra slepiami nei nuo jų, nei nuo vairavimo mokymo centrų.
„Tie mokytojai, kuriems rūpi gerai paruošti savo klientus, visada ateina pas mus ir susipažįsta su važiavimo per egzaminą schemomis. Būtent tais maršrutais jie ir patys važinėja su mokiniais”, – sako specialistas.
Tai, beje, esanti dar viena važiavimo schemų koregavimo priežastis. „Kad važiavimas tomis gatvėmis netaptų mechaniškas, kad egzaminuojamieji išbandytų kuo daugiau sankryžų ir gatvių”, – aiškina G. Nagelė.
Klaipėdoje yra 8 maršrutai, kurių vienu važiuoja egzaminuojamasis. Atsitiktinį maršrutą parenka kompiuteris, o „Regitros” specialistai gali reguliuoti šį sąrašą – jei žinoma, kad vienoje ar kitoje gatvėje atsirado kamštis, toks maršrutas iš pasirinktinų sąrašo laikinai pašalinamas.
„Maršrutus sudarome mes patys, vadovaudamiesi tam tikrais kriterijais, pavyzdžiui, kad juose būtų reguliuojamos sankryžos, nereguliuojamos ir žiedinės sankryžos, gatvės su intensyviu eismu ir panašiai”, – teigia G. Nagelė.
O tai po to tokie ” vairuotojai ” gavę taises ir toliau važinės tais patvirtintais ir išbandytais maršrutais ? Ėmė nerimauti, matai.
man atrodo, kad reiktu jau grieztinti tiek vairuotoju pazymejimu isdavimo tvarka tiek amziu vairuojanciuju. Man baissu iseiti i gatve, o ka kalbeti apie vaiko paleidima i lauka. As per pereja negaliu pereiti-pypsi, kad praleisciau AS, o ne jie-pacaneliai skustagalviai. O policija salia ir njieko, nestabdo. Esu pasipiktinusi ir issigandusi
Kur galiu rasti internete Klaipedos manrsrutus regitros ?
jo davai parasykit kasnors is kur tuos klp marsrutus gaut? 🙄
is kur gauti klp marsrutus….visu miestu marsrutai yra, o klaipedos- ne….ka siulot dabar daryt? 🙄