Projektuotojai šiaurinio išvažiavimo iš Klaipėdos uosto kelyje nuo Liepojos iki Liepų gatvės pabaigos nenumatė įvažų autobusams – įvažiavimų ir išvažiavimų iš stotelių. Panaikintos ir tos įvažos, kurios buvo Liepų gatvėje.
Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas” direktorius Gintaras Neniškis siūlė tai išspręsti, kol dar nepradėtas tiesti šiaurinio kelio tęsinys. Neįrengus įvažų, anot jo, magistraline gatve negalės važinėti maršrutiniai autobusai.
Šiaurinio išvažiavimo kelio ruože nuo Kretingos gatvės iki buvusio žemės ūkio technikumo Paupiuose siūloma įrengti penkias įvažas į autobusų stoteles.
Pagal šiaurinio išvažiavimo kelią nuo Kretingos g. į Liepų gatvę planuojama įrengti ir keturis įvažiavimo kelius iš šalia esančio Luizos kvartalo. Manoma, kad įrengus įvažiavimus į šiaurinį išvažiavimo kelią iš Utenos, Pakruojo, Pievų g. bei dar vienos kol kas pavadinimo neturinčios gatvės, sumažės transporto srautas Panevėžio bei Kretingos gatvėmis. Gyventojams rytais esą nebereikės gaišti laiko automobilių kamščiuose.
Saugaus eismo komisijos pirmininko Egidijaus Prižginto nuomone, visus kelius iš Luizos kvartalo reikėtų suvesti į lygiagrečią gatvę. Į šiaurinį išvažiavimo kelią ji įsilietų vienoje vietoje. Kitaip gerinant eismo pralaidumą Luizos kvartale, gali būti trukdoma važiuoti naująja magistraline gatve.
Papildomai šiame gyvenamajame kvartale ketinama išanalizuoti esamus kelio ženklus ir įrengti jų tiek, kiek reikia.
Visos kvartale esančios gatvės ir sankryžos yra lygiavertės. Kai kurios jų, pavyzdžiui, Utenos, yra platesnės. Neįdėmūs vairuotojai kartais važinėja taip tarsi turėtų pirmenybę. Todėl didėja avaringumas.