„Lietuvos draudimo” sėkmę 2005 metais lėmė pokyčiai ir dėmesys klientams

Neaudituotais duomenimis, „Lietuvos draudimo” pasirašytos įmokos 2005 metais išaugo 26 procentais ir siekė 262,9 milijono litų. 2004 metais šis skaičius siekė 208,7 mln. Lt. Uždirbtos įmokos praėjusiais metais taip pat išaugo 27 procentais iki 217,6 milijono litų (2004 metais siekė 170,8 milijono litų). Kompanija padidino ir savo rinkos dalį, nuo 30,6 procento 2004 metais iki 34,8 procento 2005-aisiais.

„2005-ieji buvo ypač sėkmingi metai mūsų kompanijai. Darbai, pradėti 2004 metais ir sudėtingų vidinių pokyčių įgyvendinimas padėjo mūsų kompanijai sukurti tvirtą pamatą, kuris leido pasiekti tokių gerų rezultatų. Mūsų rinkos dalis per metus išaugo daugiau kaip keturiais procentais – tai didžiausias augimas rinkoje”, – sakė „Lietuvos draudimo” generalinis direktorius Kęstutis Šerpytis.

Pasikeitimus teigiamai įvertino ir klientai – 2004 metais pirmą kartą Lietuvos draudimo rinkoje pasiekęs milijono sutarčių per metus ribą, pernai „Lietuvos draudimas” turėjo jau 1,096 milijono sudarytų sutarčių. Klientams atlygintų nuostolių suma taip pat išaugo 14 procentų iki 102,3 milijono litų per 2005 metus (2004 metais šis rodiklis siekė 89,7 milijono litų). Labiausiai žalų didėjimą nulėmė metų pradžioje praūžęs uraganas „Ervinas”, rugpjūčio mėnesio liūtis bei nuolat didėjantis užsienyje vairuotojų padaromų įvykių skaičius.

Neaudituotais duomenimis, „Lietuvos draudimo” (LD) veiklos pelnas 2005 metais sudarė 16,8 milijono litų. Pasak „Lietuvos draudimo” Finansų departamento direktoriaus Dariaus Masionio, 2005 metais bendrovė pakeitė nekilnojamojo turto apskaitos principus pradėdama taikyti perkainotos vertės būdą nekilnojamam turtui. „Be turto apskaitos principo pasikeitimo mūsų rezultatas būtų 10,3 milijono litų geresnis ir siektų 27,1 milijono litų”, – sakė D.Masionis. 2004 metais šis skaičius siekė 21,6 milijono litų.

Bendrovės įprastinės investicinės pajamos 2005 metais sudarė 22,1 milijono litų (2004 metais – 21,6 milijono litų), o akcininkų nuosavybė siekė 159,4 milijono litų (2004 metais – 155,1 milijono litų).

„Lietuvos draudimo” generalinio direktoriaus K.Šerpyčio teigimu, Vakarų Europoje veikiančių draudimo kompanijų patirtis rodo, jog klientų patiriami nuostoliai nuolat auga. Ši tendencija stiprėja ir Lietuvoje, todėl vis didesnis dėmesys turės būti skiriamas efektyviai ir mažiau sąnaudų reikalaujančiai veiklai. „Norime užtikrinti ilgalaikę kompanijos lyderystę rinkoje, todėl mūsų artimiausias tikslas – tobulinti kompanijos procesus ir užtikrinti efektyvų klientų aptarnavimą”, – tvirtino K.Šerpytis.

AB „Lietuvos draudimas”, priklausanti Danijos draudimo bendrovei „Codan” bei tarptautinei „Royal&SunAlliance” grupei, yra didžiausia draudimo bendrovė Lietuvoje ir Baltijos šalyse. „Lietuvos draudimas” turi 84 klientų aptarnavimo skyrius visoje Lietuvoje ir jungia daugiau kaip 1600 darbuotojų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.