„Mitsubishi” premjeros Ženevos autosalone

Kovo 1 dieną Šveicarijoje duris atvėrusiame tarptautiniame Ženevos autosalone „Mitsubishi” gamintojų stendą papuošė net trys nauji automobiliai – serijinei gamybai parengtas „Colt CZC” bei koncepciniai „Concept-X” ir „Concept-EZ MIEV”.

Neabejotinu „Mitsubishi” stendo traukos objektu tapo pasaulinė „Mitsubishi Colt CZC” premjera. Su garsia Italijos dizaino studija „Pininfarina” kurtas kupė-kabrioletas vilioja ne tik techninėmis charakteristikomis, tačiau ir itin dailiomis kėbulo linijomis.

Be to, naujasis „Mitsubishi Colt CZC” pretenduoja tapti galingiausiu ir greičiausiu B segmento kupė-kabrioletu. Priekinius automobilio ratus suka 1,5 l tūrio turbokompresorinis variklis, išvystantis maksimalų 150 AG galingumą. Tokios galios pakanka, kad „Mitsubishi Colt CZC” pasiektų maksiamlų 202 km/h greitį, o iki 100 km/h įsibėgėtų vos per 8,4 sekundės.

Į naująjį automobilį taip pat bus montuojamas kiek silpnesnis 1,5 l tūrio 109 AG benzininis variklis.

Ne ką mažesnio dėmesio sulaukė pirmą kartą pademonstruotas koncepcinis „Mitsubishi Concept-EZ MIEV” su revoliucine ratuose sumontuotų elektros variklių sistema „Mitsubishi In-Wheel motor Electric Vehicle” (MIEV).

Itin kompaktiški, visuose keturiuose automobilio ratuose sumontuoti elektros varikliai automobilio dizaineriams leidžia pamiršti gremėzdiškus mechanizmus ir maksimaliai išnaudoti nuo jų atsilaisvinusią salono ervę.

Vos 3,7 m ilgio automobilio salono transformavimo galimybes parodoje demonstravusi daili mergina akimirksniu saloną paversdavo į vieną iš trijų režimų: „Driving”, „Transport” arba „Lounge”. Taip akimirksniu sukuriama konkrečiai akimirkai ir konkrečiam poreikiui geriausiai atitinkanti salono erdvė, leidžianti automobilį per kelias sekundes paversti netgi patogia lova.

Na, o didžiausia „Mitsubishi Motors” stendo žvaigžde tapo raudonasis „Mitsubishi Concept-X”. Nors šis automobilis prieš kiek laiko jau buvo demonstruotas Japonijoje, tačiau atidengus paslapties šydą gausiai susirinkę spaudos atstovai ir ekspertai negailėjo plojimų ir susižavėjimo šūksnių.

Gamintojai neslepia, kad naujasis „Concept-X” atskleidžia gaires, kuriomis bus vadovaujamasi kuriant būsimas kultinio sedano „Mitsubishi Lancer Evolution” kartas.

Visus keturis „Mitsubishi Concept-X” ratus suka 2,0 l darbo tūrio 4 cilindrų DOHC benzininis variklis su turbokompresoriumi ir tarpiniu oro aušintuvu. Teigiama, kad galingas variklis garantuoja itin spartų ir dinamišką įsibėgėjimą visuose variklio darbo režimuose. Automobilyje sumontuota 6 laipsnių automatizuota mechaninė transmisija, užtikrinanti itin greitą pavarų perjungimą ir mažesnius transmisijos energijos nuostolius, palyginti su įprasta mechanine pavarų dėže.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.