„Hyundai” savo naujausius modelius išrikiavo Ženevoje

Ženevos automobilių parodoje „Hyundai” pristatys tris naujienas. Jei koncepcinis automobilis „Genus”- „Hyundai” idėjų apie būsimąjį D segmento CUV (angl. crossover utility vehicle) klasės automobilį išraiška, tai naujausiais „Santa Fe” ir Accent” modeliais siekiama sustiprinti „Hyundai” pozicijas pagrindiniuose segmentuose Europoje.

„Santa Fe”

Visiškai naujas visureigis „Santa Fe” buvo sukurtas siekiant toliau stiprinti „Hyundai” pozicijas šiame dinamiškame, nors ir perpildytame rinkos segmente. Šis modelis turi žymių privalumų, palyginus su ankstesniuoju, pasaulyje pripažintu jo pirmtaku. Jis šiek tiek didesnis – 175 mm ilgesnis, 45 mm platesnis ir 65 mm aukštesnis, – o važiuoklės bazė pailginta 80 mm. Modelis pasižymi didesniu komfortu, labiau lengvąjį automobilį primenančiomis vairavimo savybėmis ir nauju, ypač patraukliu europiniu stiliumi. Be jokios abejonės, salone yra daugiau erdvės, prabangos bei patogumo, o dėmesys automobilio naudotojams pabrėžtas dar labiau. Rezultatas – unikalus automobilis, kuriame tradiciniai „Hyundai” privalumai ir vertybės, susiję su kokybe, patikimumu ir stulbinančiomis darbinėmis savybėmis, yra apgaubti kerinčiu dizainu, atspindinčiu požiūrį į gyvenimo būdą ir gyvybingumą.

„Santa Fe” bus galima įsigyti su patobulintu 2,7 litro, V6 tipo benzininiu varikliu ir 2,2 litro kintamos geometrijos turbokompresoriaus (VGT) tiesioginio įpurškimo (angl. Common-Rail) dyzeliniu varikliu.

„Accent”

Nors tradiciškai daugiausia „Accent” modelių būdavo parduodama Korėjoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose, „Hyundai” įsitikino, kad dėl subtiliai įkūnytos tarptautinių stilių įtakos ir pažangios konstrukcijos naujasis „Accent” taps labiau geidžiamas ir kitose rinkose, pirmiausia Europoje. Pridėjus 20 mm ilgio, 15 mm pločio ir 75 mm aukščio, automobilio važiuoklės bazė taip pat buvo padidinta 60 mm. Tačiau tai vis tiek subtilus ir, galima sakyti, unikalus automobilis, kuriame puikiai suderintos B klasės ir didesnės C klasės automobilių savybės.

„Accent” modelyje gali būti 1,4 litro ar 1,6 litro benzininis variklis arba 1,5 litro kintamos geometrijos turbokompresoriaus (VGT) tiesioginio įpurškimo (angl. Common-Rail) dyzelinis variklis.

Kurdama naująjį „Accent”, bendrovė „Hyundai” atsižvelgė į tai, kad klientų lūkesčiai visose rinkose išaugo, todėl siekė sumažinti triukšmo bei vibracijos (NVH) lygį, degalų sąnaudas, pagerinti važiavimo savybes, sukibimą su keliu ir valdomumą, taip pat sukurti geriausius šios klasės automobilių ergonomikos bei komforto elementus ir išryškinti stilių.

„Genus” (HED-2) koncepcinis automobilis

Bangos ir smėlio kopos įkvėpė dizainerius, sukūrusius išskirtinį CUV klasės koncepcinį automobilį, kurį „Hyundai” pristatė šiemetinėje Ženevos automobilių parodoje. Pristatydama „Genus” modelį, bendrovė „Hyundai” siekė pažvelgti į būsimos D segmento automobilių paklausos Europoje tendencijas. Riuselsheime įsikūręs „Hyundai” Europos dizaino centras sėkmingai suderino sportinio kupė automobilio dinamiką ir tradicinio universalo savybes.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.