Yra tam tikros taisyklės norint užkurti automobilio variklį nuo kito automobilio akumuliatoriaus.
Gnybtų tvirtinimas
Prieš sujungiant dviejų automobilių akumuliatorius, reikia įsitikinti, ar mašinos nesiliečia viena su kita.
Būtina automobiliuose išjungti visus elektros prietaisus ir degimą. Įjungti akumuliatorius į vieną sistemą reikėtų pradėti nuo pliusinių akumuliatoriaus kontaktų. Iš pradžių reikia pritvirtinti gnybtą prie iškrauto akumuliatoriaus pliusinio kontakto, paskui kitą galą prijungti prie įkrautos baterijos analogiško kontakto.
Kitą „krokodilo” laidą iš pradžių reikia pritvirtinti prie minusinio pakrauto akumuliatoriaus gnybto, o kitu galu sugriebti „masės” gnybtą. Neradus „masės” strypo, minusinis gnybtas tvirtinamas prie kokios nors variklio dalies. Toji dalis turi būti labiausiai nutolusi nuo akumuliatoriaus, kuro magistralių ir judančių dalių.
Kuriame variklį
Sujungus galima pradėti kurti variklius. Pirmiausiai reikia įjungti įkrauto akumuliatoriaus variklį ir leisti jam padirbėti bent porą minučių.
Išsikrovęs akumuliatorius sujungus laidus iš karto pradeda „imti” energiją iš kraunančiojo. Prieš užvedant sušalusį automobilį, patariama padidinti kito automobilio variklio apsisukimus bent iki dviejų tūkstančių per minutę.
Užsikūrus abiejų automobilių varikliams, reikia neskubėti iš karto atjungti laidų, leisti keletą minučių padirbėti abiem sujungtiems laidais automobiliams.
Atjungti akumuliatorius rekomenduotina atvirkštine tvarka. Nuimant uždegimo sistemos laidų gnybtus nuo automobilio, kurio energija buvo pasinaudota, elektros sistemoje gali kilti įtampos šuolis.
Todėl nepatartina laikyti įjungtų to automobilio žibintų, nes nuo įtampos šuolio jie gali perdegti. Sumažinti įtampos šuolį padėtų įjungta ventiliacija ar galinio stiklo šildymas.