„Kia” pristatys Ženevoje tris naujus modelius

Visiškai naujas trumpesnės ratų bazės „Kia Carnival” (Amerikos rinkai skirtas ilgesnės bazės modelis debiutavo kiek anksčiau) sukurtas specialiai Europos rinkai, atsižvelgiant į europiečių poreikius.
Naujasis „Kia” minivenas šiek tiek aukštesnis, platesnis, bet trumpesnis už pirmtaką. Iš esmės pakeistas išorės dizainas – naujasis „Carnival” tapo veržlesnis, elegantiškesnis.
Gamintojai akcentuoja, kad konstruojant naująjį „Carnival” daugiausia dėmesio buvo skiriama vairuotojo ir keleivių komfortui, salono funkcionalumui ir ergonomikai. Septynviečio miniveno sėdynes, išdėstytas pagal tradicinę formulę 2+3+2, galima kiekvieną atskirai nulenkti, atlošti, pastumti ir net išimti – pritaikyti salono erdvę įvairiausiems poreikiams. Šoninės slankiosios ir užpakalinės durys gali būti valdomos elektra.
Naujojo „Kia Carnival” pirkėjams bus pasiūlyti ir du (benzininis bei dyzelinis) nauji 185 AG varikliai. Naujas modelis tapo manevringesnis (sumažintas apsisukimo spindulys), vairavimą lengvins naujos kartos kintamo efektyvumo vairo stiprintuvas.
Pardavimo salonus naujos kartos „Carnival” turėtų pasiekti vasarą.
Vienam populiariausių „Kia” modelių – SUV klasės visureigiui „Sorento” (vien per praėjusius metus visame pasaulyje jų parduota daugiau kaip 140 tūkstančių) – irgi atėjo laikas atsinaujinti. Tad Ženevoje bus pristatytas atnaujintas „Sorento”: iš išorės nedaug pasikeitęs, beveik visi pokyčiai – salone ir po variklio dangčiu. Pakeistas prietaisų skydelis, centrinė konsolė, o dėl naujos konstrukcijos priekinių sėdynių bus dar daugiau vietos užpakalinėse sėdynėse sėdinčiųjų keleivių kojoms.
Nauji, galingesni varikliai turėtų suteikti „Sorento” sportiškumo. Bus galima rinktis 170 AG (21 proc. galingesnį nei pirmtakas) dyzelinį variklį su kintamos geometrijos turbokompresoriumi arba 3,3 litro tūrio V6 (235 AG) benzininę jėgainę.
Apie trečiąją naujieną – C klasės koncepcinį modelį „Kia Cяeed” – kompanija nepateikia jokios oficialios informacijos.
Tačiau neoficiali informacija ir nuotraukos vis tiek nutekėjo. Stilingame koncepciniame modelyje į akį krinta neįprasta šoninių stiklų linija, tiksliau, kreivė, masyvi priekinė automobilio dalis su dideliu bamperiu ir oro siurbimo angomis, didelės ratų arkos ir žemo profilio padangomis „aputi” 19 colių ratai.
Tie patys neoficialūs šaltiniai skelbia, kad šio koncepto pagrindu jau ruošiamas serijinis modelis – dabar gaminamo „Kia Cerato” įpėdinis. Jis greičiausiai bus pristatytas šių metų rudenį Paryžiaus parodoje. Gaminamas jis turėtų būti Europoje – Čekijoje baigiamoje statyti pirmojoje „Kia” automobilių surinkimo gamykloje Senajame žemyne.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.