Tvarkaraščiai telefonu – kol kas dykai

Nors klaipėdiečiai informaciją apie autobusų ar geležinkelio stoties tvarkaraščius telefonu kol kas gauna už dyką, ilgainiui ši paslauga gali tapti mokama.

Klaipėdos autobusų stoties viršininkė Danutė Kubilienė neneigė, jog tokia galimybė svarstoma.

Anot viršininkės, stoties informacijos tarnyba yra pernelyg apkrauta.

Mokamą informaciją apie tvarkaraščius telefonu jau teikia ir sostinės autobusų stotis.

Reisų grafikus internetinėse svetainėse pristato tiek Klaipėdos autobusų parkas (www.klap.lt), tiek Lietuvos geležinkeliai (www.litrail.lt), tačiau keleiviai dar nelabai linkę naudotis šia paslauga.

„Autobusų stoties keleiviai yra kiek kitokie nei lėktuvų ar keltų, galbūt ne visiems internetas yra prieinamas, daug ir vyresnio amžiaus žmonių, kurie dažniau įpratę skambinti”, – svarstė autobusų stoties viršininkė.

D.Kubilienė pažymėjo ir tai, jog kol kas informacija telefonu keleiviams yra patogesnė.

„Mūsų bendrovės internetinis puslapis sudarytas taip, kad keleiviai sužinos tik apie Klaipėdos autobusų parko reisus. Tai nelabai patogu keleiviams, nes jie turi užeiti į visų autobusų parkų puslapius – „Kautros”, „Busturo” ir kitų”, – pripažino D.Kubilienė.

Pasak viršininkės, taip yra todėl, kad vežėjai savo internetiniuose puslapiuose nori reklamuoti savo bendroves, o ne svetimas.

„Manau, turėtų būti skelbiama informacija apie visus reisus iš Klaipėdos autobusų stoties ir tai turbūt yra ateities klausimas”, – sakė D.Kubilienė.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.