Nepatenkinti mokesčių mokėtojai apgulė paštą

Šios savaitės pradžioje, pirmadienį, prie Kražių gatvėje esančio pašto skyriaus vyko neįprastas sujudimas – lyg į piketą susirinkęs nemenkas žmonių būrys kelias valandas laukė, kol galės susimokėti mokesčius ar pasiimti pensijas.

Paaiškėjo, jog kaip tik tą dieną pasikeitė šio pašto skyriaus darbo laikas – žmonės nuo šiol priimami ne nuo 13, o nuo 14.30 valandos. Nors ant pašto patalpų lango jau visą savaitę kabojo apie tai informuojantis pranešimas, ne visi žmonės jį pastebėjo.

Maža to, piktai miniai dar teko laukti penkiolika minučių vėluojančios pašto viršininkės Elvyros Ivanovos.

Klaipėdos apskrities centrinio pašto administracijos direktoriaus pavaduotojos eksploatacijai Adolfinos Mackevičienės teigimu, Kražių gatvėje esančio 12-ojo pašto viršininkė aptarnauja ne tik Mokyklos gatvės rajono gyventojus, ji laikinai dirba ir vasaros sezonui atsidariusiame Girulių pašte. Čia moteris aptarnauja į stovyklas atvykusius poilsiautojus. Šis nepatogumas esą ir sutrukdė jai į darbą atvykti laiku.

A. Mackevičienė teigė, jog toks darbo krūvis E. Ivanovai nėra per didelis, juolab atsižvelgiant į tai, kad darbas Giruliuose yra laikinas. Be to, nereikia samdyti naujų darbuotojų, rengti apmokymų.

Mokesčius į paštą mokėti atėjusios ponios Aldutės teigimu, jai esą sunku prisitaikyti prie nuolat besikeičiančio pašto darbo laiko grafiko.

Tačiau anot E. Ivanovos, žmonės esą pyksta be reikalo.

„Grafikas nėra kaitaliojamas dažnai, – teigia moteris. – Tiesiog vasarą žmonės atostogauja. Atostogų metu mane pavadavo kitas darbuotojas, todėl kilo šiek tiek nepatogumų. Dabar įprastas laikas pakeistas vasaros laiku. Be to, man reikia ne tik aptarnauti žmones, bet ir tvarkyti dokumentus, suskaičiuoti surinktus mokesčius, todėl žmones aptarnauti galiu trumpiau nei nurodyta”.

A. Mackevičienės teigimu, žmonės neturėtų priekaištauti ir dėl trumpo pašto darbo laiko.

„Paštas aptarnauja tik šio rajono gyventojus. Buvo atliktas tyrimas ir nustatyta, kiek laiko užtenka patenkinti klientų poreikiams. Be to, buvo atlikta apklausa, kokiu laiku mokesčių mokėtojams patogiausia atvykti į paštą. Todėl žmonės skundžiasi be reikalo”, – nepaisydama kilusios nepasitenkinimo bangos sakė A. Mackevičienė.

Pašto administracijos direktoriaus pavaduotoja dėl šio incidento atsiprašė gyventojų. A. Mackevičienė pažadėjo, kad panašūs nesusipratimai nepasikartos.

Eglė Masiliauskaitė

„Vakarų ekspresas”

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Nuomonė su žyma , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.