Užsakomaisiais reisais į Kauną, Vilnių ir atgal keleivius vežantys mikroautobusų vežėjai kaltina savivaldybę sudarius nelygias sąlygas jiems ir autobusų parko vežėjams.
Politikai rengiasi tvirtinti teritorijos, kurioje draudžiama rinkti ir vežti keleivių grupes, ribas.
Savivaldybės Transporto tarnyba, reaguodama į praėjusių metų pabaigoje pakeistą įstatymą, siūlė nustatyti konkrečias ribas aplink Klaipėdos autobusų stotį, kur nebūtų įleidžiami smulkūs vežėjai, važinėjantys užsakomaisiais reisais.
Anksčiau šie vežėjai susirinkdavo keleivių autobusų stoties prieigose. Didžioji dalis šių vežėjų yra legalūs. Bet yra ir nelegalių. Verslo liudijimus įsigiję mikroautobusų vežėjai norėtų, kad jiems būtų leista laukti keleivių prie autobusų stoties. Iki šiol jie iš ten vaikomi, paprastai keleivių laukia stotelėje Butkų Juzės gatvėje.
Arvydas Antušas, bendrovės „Virginija” savininkas, sakė, kad dėl to smulkieji vežėjai bylinėjosi su Valstybine kelių transporto inspekcija ir bylą laimėjo.
„Klaipėdos autobusų parkas yra uždaroji akcinė bendrovė. Tokį pat statusą ir aš turiu. Proteguojama autobusų stotis ir mus, kaip konkurentus, paprasčiausiai nori išstumti. Vyksta žiauri konkurencinė kova”, – sakė A. Antušas.
Anot jo, su Klaipėdos autobusų parko vadovais vyko derybos, kad smulkieji vežėjai būtų įleisti į bendrovės teritoriją laukti keleivių. Smulkieji vežėjai sakė, jog sutiktų mokėti ir įvažiavimo į ją mokestį. Tačiau kompromisas iki šiol nepasiektas.
Miesto ūkio komitetas ketina išsiaiškinti, ar, ginant viešąjį interesą, nėra skriaudžiami kiti rinkos dalyviai.
„Ginčas vyksta dėl to, ar gindami savivaldybės valdomai bendrovei priklausančią autobusų stotį, neskriaudžiame smulkiųjų vežėjų ir jų keleivių, kurie yra miesto gyventojai ir kuriems ši paslauga patinka”, – sakė Miesto ūkio komiteto narys Artūras Šulcas. Anot jo, reikia išnagrinėti, ar vieta smulkiųjų vežėjų keleiviams įlaipinti ir išlaipinti atsiras prie autobusų stoties, ar reikia jos ieškoti kitur.