Laivybos specialistai bandė vadovauti skrydžiui

Išgėrę Lietuvos saugios laivybos administracijos vadovai buvo išprašyti iš lėktuvo salono.

Antras jų bandymas išskristi taip pat nebuvo sėkmingas.

Girti keliauninkai

Pirmadienį iš Palangos oro uosto 15.35 val. turėjo skristi lėktuvas į Kopenhagą. 76 vietų SAS kompanijos orlaivis „DH-4” atskrido pavėlavęs. Palangoje su kitais keleiviais į lėktuvą įsėdo du Lietuvos saugios laivybos administracijos valdininkai: laikinai einantis Jūrų gelbėjimo koordinacinio centro viršininko pareigas Juozas Karalavičius bei Valstybės vėliavos ir uosto kontrolės tarnybos vedėjas Povilas Juozapavičius.

Aukšti valdininkai skrido į Briuselyje vykstantį seminarą. Nors abu vyrai buvo išgėrę, jie sėkmingai pateko į lėktuvą.

Lėktuvo salone saugios laivybos skyrių viršininkai ėmė elgtis netinkamai. Neoficialiais duomenimis, jie bandė patekti į pilotų kabiną ir duoti nurodymus lakūnams.

Lėktuvo vadas, vykdydamas instrukciją, kad ore neiškiltų pavojaus skrydžiui, atsisakė juos skraidinti ir paprašė oro uosto tarnybų išvesti šiuos keleivius.

Tačiau P.Juozapavičius ir J.Karalavičius geruoju išlipti nesutiko, tad oro uosto tarnyboms teko mobilizuoti vyrus iš aptarnaujančio personalo ir jėga išvesti „įšilusius” keleivius į lauką.

Teks mokėti baudas?

Iš Palangos policijos komisariato atvykę policininkai išsivežė pažeidėjus į komisariatą. Pasiūlius pasitikrinti girtumą, J.Karalavičius „įpūtė” į alkotesterį 2,48 promilės, o tai atitinka sunkų girtumo laipsnį.

P.Juozapavičius atsisakė pūsti ir buvo nuvežtas į ligoninę duoti kraujo.

Vakar tyrimo rezultatų policininkai dar neturėjo, bet teigė, kad jis atrodė girtesnis už savo kolegą.

Po apklausos valdininkams buvo surašyti protokolai dėl girtų pasirodymo viešoje vietoje. Jiems bus skirtos baudos.

Gresia sankcijos

Kaip „Klaipėdai” pasakojo Orlaivių aptarnavimo agentūros direktorius Robertas Žilys, žmonėms buvo parodyta gera valia ir jie buvo įleisti į lėktuvą.

Tačiau kai jie ėmė elgtis netinkamai, abu teko išprašyti lauk. Dėl to skrydis buvo atidėtas pusei valandos, nors klientų aptarnavimas nesutriko.

Apie lėktuvo priverstinį užlaikymą buvo informuota lėktuvo savininkė, Švedijos kompanija „SAS”, kuri vėliau gali pateikti pretenzijas dėl patirtų nuostolių.

R.Žilys pasakojo, kad antradienio rytą į 7 valandos reisą tie patys asmenys vėl atėjo išgėrę ir vėl bandė išskristi. Šįkart juos aptarnauti aviatoriai griežtai atsisakė ir paprašė išeiti iš oro uosto pastato.

Anot direktoriaus R.Žilio, ir anksčiau pasitaikydavo incidentų su neblaiviais klientais, kurie šūkaudavo salone, elgėsi nepadoriai, tad juos tekdavo išlaipinti iš lėktuvo.

Išskrido vienas

Vakar rytą Lietuvos saugios laivybos administracijos direktoriaus pavaduotojas Robertinas Tarasevičius teigė tik iš „Klaipėdos” sužinojęs apie incidentą. Jis patvirtino, kad J.Karalavičius ir P.Juozapavičius turėjo išvykti į komandiruotę į Briuselį, kur vyksta seminaras ir darbo grupių susitikimas. Iš Briuselio jie turėjo grįžti vasario 9 dieną, o 10-ąją ateiti į darbą.

Vėliau R.Tarasevičius tikino bandęs susisiekti su pavaldiniais mobiliuoju telefonu, tačiau šie neatsiliepė. Lietuvos saugios laivybos administracijos direktoriaus pavaduotojas dėl galimai padaryto šiurkštaus darbo drausmės pažeidimo pavedė atlikti tarnybinį patikrinimą.

Vakar 15 valandą, prieš skrydį į Kopenhagą, į Palangos oro uostą vėl buvo atvykę abu į Briuselį troškę išskristi valdininkai. Vyrai gynėsi išvakarėse nieko bloga nepadarę ir dėl uždelsto skrydžio kaltino oro uosto administraciją.

Kadangi P.Juozapavičius atrodė visai padoriai ir jo bilietą galima buvo pakeisti į kitą be priemokos, jam buvo leista įsėsti į lėktuvą.

J.Karalavičiui reikėjo primokėti, tad jis atsisakė tai daryti ir liko Lietuvoje.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Lietuvoje su žyma , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.