Pūga pakišo koją „Specialiajam autotransportui”

Nepravažiuojamos gatvės vakar privertė miesto valdžią susimąstyti, ar tikrai gatves prižiūrinti bendrovė „Specialus autotransportas” gali dirbti šį darbą. Daroma prielaida, jog kitam žiemos sezonui gali tekti skelbti konkursą ir parinkti kitą bendrovę.

„Esame nepatenkinti. Pagal darbo sutartį visos gatvės turi būti nuvalytos per 4 valandas, tačiau ryte, 6 valandą, pagrindinės miesto gatvės dar buvo nevalytos. Pats savo akimis mačiau”, – vakar konstatavo Klaipėdos savivaldybės miesto ūkio departamento direktorius Alfonsas Šimkus.

Tą patį tvirtino ir į redakciją paskambinę taksistai. Jiems sukėlė juoką „Specialaus autotransporto” skelbiama informacija esą gatvės valomos nuo 3 val. nakties. Naktį dirbę taksistai pirmąjį gatves valantį transportą pastebėjo tik 6 val. 30 min.

Policijos patruliai taipogi sakė nepastebėję, kad naktį kas nors būtų valęs gatves.

Tuo tarpu bendrovės „Specialus autotransportas” vadovybė jautėsi ramiai – direktorius Vidas Karolis vakar išskrido į užsienį, o telefonu su „Vakarų ekspreso” korespondentais bendravęs direktorius atliekų rinkodarai Virginijus Šidlauskas patikino, kad esant tokiai pūgai geresnių gatvių tikėtis neverta. Esą norintys tuo įsitikinti tegul pavažiuoja iš paskos gatves valančiam traktoriui ir pamatys, kaip greitai sniegas užpusto ką tik nuvalytą atkarpą.

Budintis dispečeris komentavo, kad gatves valo 12 autotransporto priemonių. Esą kol nuvažiuojama iš vieno miesto galo į kitą, praeina 2-3 valandos, tad gatves vėl užverčia sniegu ir atrodo, kad jos nevalytos.

„Šito sniego jau laukėme keletą dienų. Buvome pasiruošę. Vos tik naktį pradėjo snigti budintis dispečeris pakėlė iš miego visus darbuotojus”, – aiškino V. Šidlauskas ir patikino esą teiginys, kad žiema kelininkus vėl užklupo netikėtai, šį sykį negalioja.

„Kaip visada bendrovės atstovai tikina, kad jie dirbo visu pajėgumu, bet faktai byloja visai ką kita. Jie net ne visada tiksliai gali nurodyti, kiek iš tikrųjų technikos yra išvažiavę į gatves, o mes neturime galimybių visas jas sugaudyti ir suskaičiuoti. Taigi „Specialiajam autotransportui bus surašyta pretenzija dėl blogai atlikto darbo, o baigiantis žiemai darysime detalesnę analizę ir peržiūrėsime sutartį kitai žiemai. Akivaizdu, kad ši bendrovė neturi pakankamai technikos, be to, prastai organizuojamas darbas”, – pyko A. Šimkus.

Prastai nuvalytos gatvės paralyžavo miestą. Ryte per piko valandas net pagrindinės miesto gatvės buvo sunkiai pravažiuojamos. Dėl to gatvėse susidarė didžiulės automobilių spūstys, žmonės vėlavo į darbą. Greitosios pagalbos automobiliai dėl prastų eismo sąlygų ir nepravažiuojamų kiemų pas pacientus vyko kur kas ilgiau nei įprastai.

„Karšta, nespėjame atsakinėti į gyventojų skambučius. Iki pietų jau užregistruota 10 autoįvykių. Žmonės skambina ir sako, kad net centrinėse gatvėse negali pravažiuoti, vieni kitus stumdo”, – pasakojo Klaipėdos VPK Eismo priežiūros skyriaus budintis pareigūnas Dainoras Petraitis.

Ne ką geresnė padėtis buvo ir užmiesčio keliuose. Pasak VĮ „Klaipėdos regiono keliai” direktoriaus pavaduotojo keliams Vytauto Gružo vakar 11 val. dar buvo visai nevalytų rajoninių kelių. Tačiau esą nebuvo sulaukta nė vieno skambučio, kad keliai nepravažiuojami.

„Be abejo, eismo sąlygos prastos. Keliai slidūs. Dabar tik nuvalome sniegą, barstysime vėliau. Nes jei barstytume dabar, kai šitaip pusto, galima priauginti nemažą ledo sluoksnį. Dirba 40 transporto priemonių, išviso reikės nuvalyti per 2 tūkst. kilometrų”, – aiškino V. Gružas.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Lietuvoje su žyma , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.