Šią savaitę veiklą pradeda bendra Lietuvos logistikos ir transporto įmonių grupės „Ad Rem” ir Junginės Karalystės kompanijos „Delamode PLC” įmonė „Delamode Ad Rem”. Pagrindinė naujos bendrovės veikla – reguliarus dalinių krovinių gabenimas puspriekabėmis iš Jungtinės Karalystės ir Airijos į Lietuvą, Latviją, Estiją bei NVS šalis – Rusiją, Kazachstaną, Ukrainą, Baltarusiją ir Kaukazo regioną, taip pat tekstilės gaminių gabenimas iš Lietuvos ir Baltarusijos į Jungtinę Karalystę bei bendrų tarptautinių logistinių projektų įgyvendinimas.
„Šiuo metu planuojame konkrečius veiksmus, kaip bus konsoliduojamos bendrovių pajėgos gabenant krovinius įvairiu transportu bei diegiant kitas logistikos paslaugas”, – sakė įmonių grupės „Ad Rem” generalinis direktorius Stanislovas Kozelas.
Pasak jo, nors pasauliniu mastu „Ad Rem” ir „Delamode PLC” negalima vertinti kaip stambių logistikos įmonių, tačiau aktyvūs pardavimai ir paslaugų kokybė leido joms išsikovoti dalį savo šalių krovinių gabenimo rinkos. Kompanija „Delamode PLC” veiklą vykdo ne tik Jungtinėje Karalystėje, bet ir Rumunijoje, Bulgarijoje, Turkijoje, Balkanuose, o „Ad Rem” prioritetas – tranzitinės krovinių gabenimo paslaugos Vakarų Europos bei buvusių sovietų sąjungos šalių klientams.
„Šie faktai byloja, kad naujos įmonės „Delamode Ad Rem” veikla aprėpia didelę geografinę teritoriją. Be to, NVS šalys šiuo metu yra labai patrauklios verslui, o vis augančios investicijos į šį regioną lemia ir krovinių judėjimo kryptį. Šios aplinkybės sukuria palankias sąlygas logistikos paslaugų plėtrai”, – sakė S. Kozelas.
Bendrovės „Ad Rem” ir „Delamode PLC” bendradarbiavimą pradėjo prieš keletą metų, investuodamos į krovinių gabenimo liniją iš Jungtinės Karalystės į Baltijos ir NVS šalis. 2005 m. įmonių grupė „Ad Rem” ir kompanija „Delamode PLC” pasirašė išimtinių teisių sutartis krovinių gabenimui linijomis Britų salynas – Baltijos šalys – NVS regionas.
Įmonių grupės „Ad Rem” krovinių gabenimo į Rusiją, Ukrainą, Baltarusiją ir Kazachstaną sausumos transportu paslaugos užsakymų skaičius, lyginant su 2004 metais, pernai augo 30 proc., geležinkelio transportu – 50 proc. „Ad Rem” įmonių grupės vadovas prognozuoja, kad per pirmąjį šių metų pusmetį krovinių gabenimo paslaugų į Rusiją ir kitas NVS šalis skaičius sausumos transportu turėtų augti 30 proc., geležinkelio – 20 proc.
„Ad Rem”