„Litesko” atlygins nuostolius nukentėjusiems Telšių gyventojams

Šilumos energijos tiekimą Telšiuose po praėjusią savaitę įvykusios magistralinės šiluminės trasos avarijos atnaujinusi bendrovė „Litesko” avarijos sukeltus nuostolius atlygins visiems savo klientams. Siekdama, kad nuostoliai gyventojams būtų atlyginti kuo operatyviau, „Litesko” kartu su draudimo bendrove „Lietuvos draudimas” mieste įkurs Žalų registravimo centrą, nemokamą pagalbos telefono liniją ir suformuos specialistų komandą, kuri padės gyventojų patirtus nuostolius fiksuoti jų namuose.

„Atsiprašydamas visų Telšių gyventojų dėl nepatogumų, kilusių sutrikus šilumos tiekimui mieste, noriu užtikrinti, kad „Litesko” klientams bus atlyginti visi avarijos sukelti nuostoliai”, – sakė „Litesko” generalinis direktorius Žanas Sakrestas (Jean Sacreste). Jo teigimu, siekdama palengvinti gyventojams padarytą žalą, „Litesko” avarijos metu nukentėjusiems klientams nepateiks sąskaitų ne tik už šilumos energiją bei namų vidaus sistemų priežiūros paslaugas sausio mėnesį, bet ir savo lėšomis padengs karšto ir šalto vandens tiekimo išlaidas. Ši iniciatyva bendrovei kainuos apie 2 mln. litų.

„Siekdama kiekvieną savo klientą apsaugoti nuo galimų nuostolių ir nemalonių netikėtumų, didžiausia Europoje energetikos paslaugų kompanijų grupė „Dalkia”, kuriai priklauso „Litesko”, nuo pat savo darbo pradžios Lietuvoje draudžia savo veiklą”, – sakė Ž.Sakrestas. Per ketverius metus „Dalkia” Lietuvoje draudimo įmokoms skyrė daugiau nei 12 mln. litų. Šiuo metu kompanija bendradarbiauja su didžiausia Lietuvos draudimo bendrove „Lietuvos draudimas”, kuri per 2005 m. savo klientams atlygino nuostolių už 104,5 mln. Lt.

Siekdama, kad gyventojų patirta žala būtų kuo greičiau atlyginta, „Litesko” kartu su „Lietuvos draudimo” ekspertais sausio 30 dieną, pirmadienį, įkurs Žalų registravimo centrą (Respublikos g. 18, Telšiai, LT-87333). Artimiausiu metu kiekvieną potencialiai nukentėjusį „Litesko” klientą Telšiuose pasieks laiškas su anketa, kurią bendrovė prašo užpildyti, aprašyti avarijos metu patirtus nuostolius ir atnešti arba siųsti į Žalų registravimo centrą (pašto išlaidos apmokėtos). Kartu su anketa „Litesko” klientus pasieks informacija su avarijos likvidavimo metu dažniausiai užduotais klausimais dėl žalos atlyginimo ir atsakymais į juos.

„Suprasdami situacijos rimtumą, dėsime visas pastangas, kad nuostoliai skaudžią avariją patyrusio miesto gyventojams būtų atlyginti kaip įmanoma operatyviau. Norėčiau paraginti gyventojus nedelsti – kuo greičiau užpildytos anketos pasieks Žalų registravimo centrą, tuo operatyviau „Lietuvos draudimo” darbuotojai išnagrinės nuostolius ir įvertins padarytos žalos dydį”, – sakė „Lietuvos draudimo” Žalų departamento direktorius Gytis Matiukas.

„Lietuvos draudimas” prašo nukentėjusiųjų išsaugoti visus įmanomus nuostolių ir avarijos metu patirtų išlaidų įrodymus. Pasak G.Matiuko, operatyvesniam ir tikslesniam nuostolių įvertinimui taip pat padės nuostolių įrodymų, kurių neįmanoma išsaugoti, fotografijos. „Lietuvos draudimas” kompensuos avarijos metu padidėjusias gyventojų išlaidas elektros energijai ir gamtinėms dujoms.

Visa su avarijos metu patirtos žalos atlyginimu susijusi informacija ir pagalba pildant anketas gyventojams bus teikiama ne tik Žalų registravimo centre, bet ir nuo pirmadienio pradėsiančiu veikti nemokamu telefono numeriu 8 800 28080. Pildyti anketas ir fiksuoti patirtus nuostolius taip pat padės „Litesko” suformuota specialistų komanda, kuri nuo pirmadienio ryto padės gyventojų patirtus nuostolius fiksuoti jų namuose. Žalų registravimo centras, pagalbos telefonas ir butus lankysianti „Litesko” komanda dirbs pirmadieniais – šeštadieniais nuo 8 iki 22 valandos.

„Šiuo metu šilumos tiekimas bent iš dalies atnaujintas visiems, išskyrus du, Telšių daugiabučius namus. Namuose, kuriuose šilumos tiekimas dar nepilnai atnaujintas, „Litesko” specialistai toliau nepertraukiamai tęsia namų vidaus šildymo sistemų remonto darbus”, – sakė Ž. Sakrestas. Anot jo, „Litesko” deda visas pastangas siekdama kuo greičiau atnaujinti kokybišką šildymo paslaugos tiekimą savo klientams.

„Dėkoju gyventojams už supratingumą bei visokeriopą pagalbą avarijos padarinius likviduojantiems „Litesko” specialistams. Taip pat dėkojame šilumos ir vandens tiekimo bendrovėms, rangovinėms organizacijoms, įrangos tiekėjams, kurie nepaisydami speigo atsiliepė į „Litesko” prašymą padėti, atvyko į Telšius ir dirbdami 24 valandas per parą padėjo atnaujinanti šilumos tiekimą miestui”, – sakė Ž. Sakrestas.

Šilumos ūkio tinklų nuomos sutartį su Telšių miesto savivaldybe didžiausiai Europoje energetikos paslaugų kompanijų grupei „Dalkia” priklausanti bendrovė „Litesko” pasirašė 2000 metų rugsėjo mėnesį ir per 15 metų nuomos laikotarpį įsipareigojo investuoti daugiau nei 20 mln. litų. „Litesko” mieste jau modernizavo daugiau kaip 30 proc. pasenusių šilumos trasų, renovavo per 300 šilumos punktų. Į šiuos darbus bendrovė jau investavo daugiau nei 16 mln. litų. „Ir toliau kryptingai investuosime į Telšių miesto šilumos ūkio renovaciją ir dėsime visas pastangas, kad tokios skaudžios nelaimės miestui daugiau netektų patirti”, – teigė Ž. Sakrestas.

„Litesko”

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.