Keleiviai 17 autobuso maršrutą nori tąsyti iš priešingų galų

Pakoregavus 17 autobuso maršrutą liko nepatenkinti kai kurie Įgulos gatvės gyventojai.

Jie reikalavo palikti buvusį maršrutą kaip buvo anksčiau. Dėl to rinko parašus. Savo problemas dėstė miesto savivaldybės tarybos piliečių tribūnoje. Ne kartą rašė laiškus viešajai įmonei „Klaipėdos keleivinis transportas”.

Žmonių pyktį galima būtų suprasti, jei iš tikrųjų nepatogumai būtų neįveikiami.

Dar daugelis miesto keleivių iki autobusų stotelių turi paėjėti porą kilometrų. Kai kurias uostamiesčio vietoves tenka pasiekti dviem skirtingais autobusų maršrutais.

„Klaipėdos keleivinio transporto” direktorius Gintaras Neniškis supranta Įgulos gatvės gyventojų rūpestį, bet teigė, kad jį galima nesunkiai įveikti, įsigijus terminuotą bilietą ir vykstant į pageidaujamą Klaipėdos vietą dviem skirtingais maršrutais.

Tačiau dalis Įgulos gatvės gyventojų nenori sutikti su direktoriumi ir reikalauja, kad 17 maršruto autobusas važiuotų rečiau, bet maršrutas būtų ilgesnis. Taip esą būtų galima irgi sutaupyti lėšų. Tačiau pasiūlymai mažinti reisų skaičių sulauktų pasipriešinimo tų klaipėdiečių, kuriems reikia nuvykti į Joniškės kapines bei laidojimo rūmus.

Apie pusantro šimto klaipėdiečių jau įteikė peticiją „Klaipėdos keleivinio transporto” direktoriui, kad 17 autobusas važiuotų bent kas 15-20 minučių, nes yra vienintelis miesto maršrutas iki Joniškės kapinių.

Įvairiose uostamiesčio vietose gyvenantys keleiviai rašė G.Neniškiui: „Žmogaus mirtis yra pati didžiausia nelaimė jo artimiesiems. Šią sunkią valandą daugelis būna nepasiruošę, nežino, kaip elgtis. Labai svarbu, kad aplinkiniai padėtų nelaimės ištiktiems, kad sudarytų sąlygas tinkamai palydėti velionį į paskutinę kelionę. Didelė atsakomybė tenka visoms aptarnaujančioms organizacijoms. Pagarba mirusiajam rodo visuomenės narių brandą.”

Klaipėdiečiai priminė direktoriui, kad laidotuvėse būna daug senyvo amžiaus žmonių ir vaikų, kurie atvyksta pagerbti mirusiųjų į laidojimo rūmus Joniškės g. vieninteliu 17 autobusu, kursuojančiu per retai.

Anot G.Neniškio, iš dalies problemą pavyko išspręsti, kai dalis 10 bei visi 5A ir 19 maršrutų autobusai į galutinę stotelę – Klaipėdos autobusų parką nukreipiami per Joniškės gatvę.

Pasak G.Neniškio, Įgulos gatvės gyventojai yra daug patogesnėje padėtyje nei gyvenantys 17 maršruto pabaigoje – Joniškės gatvėje. „Įgulos gatvės gyventojams iki kitų viešojo transporto arterijų tenka paėjėti tik gerą puskilometrį. Joniškės gatvės gyventojams iki kitų viešojo transporto kelių tenka eiti daugiau nei porą kilometrų”, – paaiškino „Klaipėdos keleivinio transporto” direktorius.

G.Neniškis supranta, kad Įgulos gatvės gyvenamoji aplinka yra nepavydėtina. Tačiau jai gerinti reikia laiko. „Patogus pėsčiųjų tiltas per geležinkelį ir geresnis kelias per universitetą neatsiras per vieną naktį, tačiau šie darbai netolimoje ateityje bus padaryti”, – pastebėjo direktorius.

Mantas Sutkus

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.