Lietuvos alaus rinka išaugo 4,5 proc.

Lietuvos aludarių asociacijos, vienijančios šešias alaus daryklas, duomenimis, šalies alaus rinka pernai, palyginti su 2004 metais, išaugo 4,5 proc. nuo 24,592 mln. iki 25,688 mln. dekalitrų (dal).

Pernai gruodį Aludarių asociacijos įmonės pardavė 2,03 mln. dal alaus – 1,91 proc. daugiau nei 2004-ųjų gruodį (1,99 mln. dal).

Lietuvos alaus rinkos lyderės pozicijų ir 2005 metais neužleido „Švyturys-Utenos alus”. Bendrovė pernai pardavė 12,39 mln. dal alaus – 3,1 proc. daugiau nei 2004 metais (12,01 mln. dal). Bendrovės užimama rinkos dalis siekė 48,2 proc.

„Kalnapilio-Tauro grupė” alaus pardavimus padidino 0,13 proc. nuo 6,11 mln. iki 6,12 mln. dal, o jos turima rinkos dalis sudaro 23,8 proc.

Kauno alaus darykla „Ragutis” pernai pardavė 2,79 mln. dal alaus – 7,75 proc. daugiau nei 2004 metais (2,59 mln. dal). „Ragutis” užima 10,9 proc. šalies alaus rinkos. Šiaulių „Gubernijos” pardavimai padidėjo 11,07 proc. nuo 2,47 mln. iki 2,75 mln. dal, o jos rinkos užimama dalis – 10,71 proc.

Pernai alų eksportavo penkios bendrovės – „Švyturys-Utenos alus”, „Kalnapilio-Tauro grupė”, „Gubernija”, „Ragutis” ir „Rinkuškiai”. Jos į užsienio rinkas išvežė 1,51 mln. dal alaus – 51,3 proc. daugiau nei 2004 metais, kai eksportavo 1 mln. dal alaus.

Daugiausiai alaus 2005 metais eksportavo „Švyturys-Utenos alus” 664 tūkst. dal alaus arba 5 proc. mažiau nei užpernai (701 tūkst. dal). „Kalnapilio-Tauro grupė” eksportas pernai išaugo 2,4 karto, nuo 175 tūkst. iki 421 tūkst. dal. Šiaulių „Gubernijos” alaus eksportas per metus išaugo 3 kartus, nuo 125 tūkst. iki 377 tūkst. dal.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.