Hyundai pristatė novatorišką koncepciją

Kompanija „Hyundai Motor America” ką tik duris atvėrusioje tarptautinėje Šiaurės Amerikos automobilių parodoje Detroite („North American International Auto Show”) greta naujos kartos kompaktinio visureigio „Santa Fe” pristatė „HCD9 Talus” – novatorišką „2+2” automobilio koncepciją, kuriuo pažvelgta į artimą ateitį sportinių automobilių rinkos segmente. Automobilis sukurtas Hyundai centre „Hyundai Design Center” Irvaine Kalifornijos valstijoje.

„Pagrindinė „Talus” misija – automobilis, kuris sužadintų aistrą tų klientų, kurie iki šiol niekaip negalėjo pateisinti sportinio automobilio buvimo savo garaže”, sako vyriausiasis „Hyundai Design Center” konstruktorius-dizaineris Joel Piaskowski. „Tai automobilis skirtas žmonėms, kurie jau pripratę prie universalių visureigių, tačiau kuriems dar trūksta sportinių automobilių teikiamo emocinio pasitenkinimo, stiliaus ir techninių charakteristikų”.

Pravažumas

Skirtingai nuo tradicinių sportinių kupė, „Talus” gali įveikti staigius ir aukštus pakilimus bei nusileidimus, jam nebaisios duobės ar sunkiai pravažiuojami keliukai, nes automobilis yra gerokai aukštesnis už sportinius kupė. Be to, „Talus” gamintojas suteikia galimybę pasirinkti visų keturių varomųjų ratų pavaros 4WD tipą tam, kad būtų padidinta ir pagerinta automobilio trauka, tuo pačiu geresnis sukibimas su kelio paviršiumi, o vairuotojas galėtų jaustis užtikrintai važiuojant prastu oru. Dėl automobilio aukščio padidėja ir matomumas – vairuotojas mato daug ilgesnę kelio atkarpą priekyje. „Talus” automobilio keleivių salone erdviai įsitaisys keturi suaugusieji, o į bagažo skyrių be vargo sutilps daiktai savaitgalio iškylai. Padidinta salono ir bagažo skyriaus erdvė, pagerintas pravažumas, geresnis matomumas dėl paaukštintos važiuoklės suteikia „Talus” automobiliui išskirtinių pranašumų sportinių automobilių rinkos segmente.

Modernus 4,6 litro darbinio tūrio V8 variklis ir šešių pavarų automatinė transmisija – puikus derinys galingus automobilius mėgstantiems klientams.

Automobilio išorės dizainas

„Šio automobilio išorės dizainas išsiskiria atkaklumą ir pasitikėjimą savimi paryškinančiomis linijomis”, sako vyriausiasis dizaineris-stilistas Eric Stoddard. „Galime drąsiai teigti, kad „Talus” automobilis yra toks, su kuriuo galite pasiekti ko tik norite – jis gerokai praplečia laisvės sąvoką iš sportinių automobilių klasės perspektyvos”.

Galią ir jėgą akcentuojančios „Talus” linijos ir detalės tęsią „Talus” pusbrolio „Santa Fe” išorės dizaino koncepciją. Priekinės „Talus” grotelės, priekiniai žibintai, kėbulo linijos užtikrintumu ir ekspresyvumu yra panašios į 2007-jų „Santa Fe” modelį. Variklio dangčio linijos dar labiau akcentuoja užtikrintumą ir primena, kad po kapotu plaka galinga automobilio širdis – V8 tipo variklis.

Aptakios stogo linijos ir erdvios automobilio kabinos akcentas pabrėžia automobilio galią ir sportiškumą bei jo tvirtą stotą. „Talus” stovi ant 22 colių poliruotų tvirtų ratlankių.

Įlipti į modernų „Talus” saloną taip pat lengviau, nei į kitus automobilius, nes priekinių durelių konstrukcijoje nenaudojamos vyrių atramos, o galinės durelės sumontuotos ant specialių vyrių. Durelės atsidaro švelniai dėl specialios į „B” durelių atramas integruotų solenoidų, kas automobilio išorei suteikia papildomo vientisumo.

Galinė automobilio dalis išsiskiria puikiu aistros ir funkcionalumo balansu. Banguota juosta suteikia intrigos ir pagerina galinį matomumą tiek vairuotojui, tiek gale sėdintiems keleiviams. Atidarius galines dureles atsiveria erdvi bagažinė, prie kurios galima laisvai prieiti tiek iš galo, tiek iš šono. Dvigubi išmetamųjų dujų vamzdžio antgaliai puikiai derinasi su automobilio galinės dalies dizainu ir atkartoja priekinių rūko žibintų dizaino linijas.
Automobilio išorės dizainą papildo raudono „Molten Red” atspalvio „metallic” dažai, kurie papildomai akcentuoja automobilio sportiškumą, nes ši spalva būtent siejama su sportiniais automobiliais. Kėbulo spalvą papildo juodas „Cinder Black” fonas.

Automobilio salono dizainas

„HCD9 Talus” automobilio salono dizaino koncepcija išsiskiria tiek patrauklumu, tiek prabangos įspūdžiu, keleivių salono ir krovinių skyriaus universalumu ir praktiškumu. Pakopomis išdėstyta metalinė ant priekinio skydelio esanti apdaila tiesiog kviečia įlipti į „Talus” automobilio vidų ir ištirti visus privalumus ir visas naujoves, kurios skirtos specialiai šiam automobiliui. Melsvas apšvietimas šviesos diodais automobilio salonui suteikia harmonijos ir jaukumo tiek šviesiu, tiek tamsiu paros metu.

„Jei prisėsite prie „Talus” vairo, pasijusite privilegijuotu ir išskirtiniu dėl aukštesnės sėdėjimo padėties ir prašmatnaus salono įrengimo”, sako vyriausiasis dizaineris-stilistas Dragan Vukadinovic. „Siekėme praplėsti su sportiniu automobiliu susijusius lūkesčius saloną papildydami kiek įmanoma daugiau su prabanga susijusių akcentų. Kurdami centrinio prietaisų skydelio dizainą stengėmės pasiekti ir akį traukiančio žavesio, ir funkcionalumo, kas svarbu ir vairuotojui, ir keleiviams”.

Centrinės konsolės dizainas primena pakabuką su brangakmeniu. Šiame „pakabuke” įmontuotas dangtis, kuris atsidaro kartu su 10 colių įstrižainės LCD monitoriumi. Skydelyje sumontuotos ir oro pūtiklių ertmės, yra laikrodis, kuris gali rodyti tris laiko zonas. Dvi valdymo svirtelės išdėstytos taip, kad būtų panašios į pakabuko deimantus. Centriniame prietaisų skydelyje sumontuota dviejų zonų klimato kontrolės sistema. Gale sėdintys keleiviai gali naudotis papildomais garso sistemos kontrolės įtaisais žiūrėdami ant abiejų priekinių sėdynių nugarėlių sumontuotus devynių colių įstrižainės LCD monitorius.

Vidaus apdaila išsiskiria subtiliais elastingos odos elementais. Apdailai naudota oda yra dviejų spalvų – ruda „Sierra Brown” ir juoda „Black Chestnut” spalvos pasirinktos neatsitiktinai, nes jos sukuria jaukumą ir prabangos įspūdį, o griežtokos metalu spindinčios detalės sukuria technologijų amžiaus pojūtį. Galinės sėdynės užsilenkia iki galo, todėl jas užlenkus gaunama daug papildomos vietos nenumatytiems ar dideliems kroviniams.

Technologijos

„Talus” automobiliuose įdiegtos pažangiausios technologijos:

elektroninė stabilumo kontrolė,

matomumo pagalba naktį,

laidininko principu veikianti transmisija,

belaidis internetas,

pastovaus greičio palaikymo sistema.

Tecninės „HCD9 Talus” charakteristikos

Konfigūracija: Galiniais ratais varomas, 2+2 sportinis kupė

Važiuoklės bazė: 2800 mm (110,2 colio)

Viso ilgis: 4667 mm (183,7 colio)

Viso aukštis: 1578 mm (62,1 colio)

Viso plotis: 1932 mm. (76,1 colio)

Vėžė, priekis/galas: 1592,6 mm (62,7 colio) / 1640,8 mm (64,6 colio)

Ratai: 22″ poliruoto aliuminio su 5 atsišakojančiais stipinais

Padangos: P265/R40-22

Variklis: 4,6 litro, 32 vožtuvų V8, 340 AG galios

Transmisija: 6 laipsnių automatinė

Pakaba: Priekinė ir galinė nepriklausoma

Išmetimo vamzdis: Dvigubas, aukštos klasės nerūdijantis plienas

Išorė: „Molten Red” raudonos spalvos trijų sluoksnių „metallic” dažai su „Cinder Black” juodos spalvos elementais

Vidus: Dviejų spalvų – ruda „Sierra Brown” ir juoda „Black Chestnut” oda su metaline apdaila

Papildomai: Melsvas vidaus apšvietimas šviesos diodais

UAB „Vytaras”

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.