Rengdami įmonės perspektyvinį planą, bendrovės „Klaipėdos Smeltė” vadovai miesto valdžią pakvietė aptarti, kokie plėtros variantai labiau patenkina Klaipėdą ir jos gyventojus, kaip subalansuoti miesto ir krovos kompanijos interesus. Susitikime buvo kalbama ir apie bendradarbiavimo formas, įmonės pagalbą miestui.
Susitikime dalyvavę Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorė Judita Simonavičiūtė ir Teritorijų planavimo komiteto pirmininkas Kazys Vaišvila pastebėjo, kad nė viena uosto kompanija anksčiau nerodė tokios iniciatyvos, kai įmonė savo planus siekia derinti su miestiečių interesais. Vėliau prie dviejų šalių pokalbio prisijungęs Klaipėdos meras Rimantas Taraškevičius taip pat palinkėjo, kad tai taptų tradicija.
„Klaipėdos Smeltės” generalinis direktorius Rimvydas Vaštakas svečiams pristatė naujo detaliojo plano projektą, kurį Klaipėdos savivaldybė turės tvirtinti šį rudenį. Sparčiai besivystančiai kompanijai, ketinančiai krovinių apyvartą didinti iki 6 mln. tonų, reikalingi išvažiavimo keliai. Juos būtina nutiesti taip, kad nepridarytų nepatogumų gyventojams ir nekenktų aplinkai. Meras iškart atmetė vieną siūlomą variantą – išvažiavimo kelią įrengti Baltijos prospekte.
„Neleisime gražaus prospekto, kurį ir toliau tobulinsime, paversti krovinine arterija. Naudokitės specialiai tam skirtu Jūrininkų prospektu, į kurį Uosto direkcija investavo 20 mln. litų”, – ryžtingai pareiškė R.Taraškevičius.
R.Vaštakas pasiūlė ir kitais detaliojo plano punktais ieškoti priimtinų variantų. Kompanija savo ruožtu pažadėjo, kad padės sutvarkyti dalį uosto rezervinių teritorijų, nekraus pavojingų krovinių, įkurs kelis šimtus papildomų darbo vietų ir rūpinsis Žvejo skulptūros bei fontano išlaikymu.
Jelena Listopad