„Parfum Express” pristato visuomeninę akciją „Kvepalų pirkėjams – nemokami dizainerio patarimai”

Sparčiai besiplečiantis, tik šiemet pradėjęs veiklą, kvepalų prekybos tinklas „Parfum Express” pristato visuomeninę akciją „Kvepalų pirkėjams – nemokami dizainerio patarimai”. Šios akcijos metu įvairių Lietuvos miestų parduotuvėse „Parfum Express” tam tikromis dienomis laimingomis valandomis kvepalų pirkėjus nemokamai konsultuos žymūs Lietuvos dizaineriai.

Šiandien skelbiama akcijos pradžia. Vilniuje, Didžiojoje gatvėje, esančioje parduotuvėje pirkėjus konsultuoja ir patarimus dalina dizaineriai Vida Simanavičiūtė ir Aleksandras Pogrebnojus. Jie atsakys į visus pirkėjams rūpimus klausimus apie kvepalus ir jiems tinkančius kvapus.

Kitą savaitę ši akcija persikels į Kauną, o gruodžio 16 dieną vėl sugriš į Vilnių, naujai atidaromą, jau šeštąją Lietuvoje, kvepalų parduotuvę „Parfum Express” naujajame prekybos centre „Grand Duke Palace” Gedimino prospekte. Kvepalų pirkėjus pasitiks žinomi Lietuvos dizaineriai.

Kvepalų prekybos tinkle „Parfum Express” pirkėjams siūlomi garsiausi ir prabangiausi parfumerijos rinkos prekiniai ženklai – „Gucci”, „Elizabeth Arden”, „Givenchy”, „Boss”, „Calvin Klein”, „Lancome”, „Lacoste”, „Armani”, „Dior” ir kiti. Pirkėjai gali rinktis iš daugiau nei 300 žinomiausių kvepalų moterims ir vyrams.

„Parfum Express” parduotuvių išskirtinumas – prestižinė kosmetika pačiomis geriausiomis kainomis. Šiame tinkle kvepalų kainos yra nuo 20 iki 130 litų mažesnės nei kituose Lietuvos parfumerijos tinkluose.

„Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą, atsivėrė galimybės paraleliniam importui iš didmenininkų Vakarų Europoje. Kaip tai veikia rinką, akivaizdžiai įrodė po stojimo į Europos Sąjungą kritusios importinių alkoholinių gėrimų kainos. Todėl nenuostabu, kad atsirado galimybės Lietuvos rinkai pasiūlyti tų pačių prabangių ir prestižinių kvepalų gerokai žemesnėmis kainomis. Be to, „Parfum Express” specializuojasi tik parfumerijos prekybos rinkoje, taupo išlaidas ir mažina antkainius. Tai mums leidžia pasiūlyti pirkėjams kvepalus mažesnėmis kainomis nei oro uostuose „Duty free” parduotuvėse”, – aiškino „Parfum Express” mažmenos vadovė Solveiga Mockutė.

Kvepalų prekybos tinklas „Parfum Express” buvo kuriamas remiantis Anglijos, Olandijos ir kitų ES šalių senbuvių patirtimi. Europos pirkėjai moka skaičiuoti savo pinigus ir jau seniai naudojasi panašių parfumerijos tinklų paslaugomis.

„Neabejoju, kad pirkti kvepalus „Parfum Express” parduotuvėse netrukus taps taip įprasta, kaip naudotis pigesnėmis avialinijomis, – šypsosi S.Mockutė. – Dažnam lietuviui po kelionių po Europą iškyla klausimas: kodėl šiuose, gerokai turtingesniuose kraštuose, prestižiniai kvepalai kainuoja daug pigiau nei didžiuosiuose Lietuvos kosmetikos tinkluose? Atsakymas – dideli antkainiai, kuriuos taiko mūsų konkurentai. „Parfum Express” tinklas orientuotas į Lietuvos pirkėjus, o antkainiai pritaikyti pagal jų pajamas. Nors mūsų pelnas mažesnis, bet parduodame gerokai daugiau kvepalų. Išlošiame ir mes, ir mūsų klientai”.

Netrukus Lietuvoje veiks šešios „Parfum Express” parduotuvės. Dvi iš jų – Vilniuje: Didžiojoje gatvėje ir Gedimino prospekte „Grand Duke Palace”, dvi Kaune – prekybos centruose „Savas” ir „Molas”, dvi Klaipėdoje – prekybos centruose „Mega Plaza” ir „Big”. Planuojama, kad per artimiausius metus kvepalų parduotuvių skaičius Lietuvos didmiesčiuose išaugs iki 12.

Dar vienas parduotuvių „Parfum Express” privalumas – rengiamos stulbinantį pasiekimą turinčios akcijos. Viena populiariausių – „Savaitės kvapas”. Tą savaitę gerokai pigiau siūlomų kvepalų nuperkama dešimteriopai daugiau. Artėjant didžiausioms metų šventėms – Kalėdoms – kvepalai – pati geriausia dovana mylimam žmogui, kolegai ar bičiuliui. Jei bijote apsirikti rinkdami kvapą, pirkite dovanų čekius.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Moterims su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.