Aviakompanijos Air France ir KLM pradeda „fantastišką” kampaniją

Aviakompanijos Air France ir KLM pristato „fantastišką” aviabilietų išpardavimo kampaniją, kurios metu galima įsigyti bilietų skrydžiams į daugiau nei 120 vietų visame pasaulyje. Kampanija tęsis iki šių metų pabaigos, o kelionei laiką galima rinktis nuo 2006 m. sausio 14 d. iki gegužės 31 d.

Šiaurės Europos regione, kuriam priklauso ir Lietuva, kampanija galės pasinaudoti beveik 500 000 keleivių. Jie galės laisvai rinktis bet kurią datą – užsisakyti skrydžius tiek žiemos, tiek pavasario atostogoms ar šventėms.

„Ši kampanija – daugiau nei 120 reisų visame pasaulyje už fantastišką kainą – yra vienas iš didžiausių Air France ir KLM partnerystės privalumų, kurį suteikia bendras pasaulinis tinklas. Tai visų pirma atneša didesnę naudą mūsų klientams: rinkoje galime pasiūlyti daugiau paskirties punktų, daugiau kombinacijų ir daugiau vietų”,– teigia Anko van der Werff, KLM North Europe marketingo vadovas. Pasak jo, tokios kampanijos yra labai svarbios, siekiant tapti stambiausia ir populiariausia aviakompanija Baltijos regione – abi bendrovės ketina tapti pagrindiniu oro vežėju Baltijos šalyse. „Daugybė žmonių atras puikias galimybes, rinkdamiesi skrydžius su Air France ir KLM” – įsitikinęs p. van der Werff.

„Lietuviai mėgsta keliauti. Pastebime, kad jie vis dažniau renkasi tolimesnius reisus. Todėl džiaugiamės galėdami pasiūlyti labai žemas kainas į daugybę egzotiškų šalių: Kiniją, Pietų Afriką, Karibus ir JAV”, – tvirtina Sako Olivier Hours, Air France marketingo vadovas.

KLM

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.