Vakarinė kelionė į Palangą virto kantrybės išbandymu

Tarp Palangos ir Klaipėdos „migruojantys” gyventojai susidūrė su vežėjų savivale.

„Keliskart per savaitę vakarais grįžtu namo į Palangą, tačiau pastaruosius porą mėnesių neišvengiu nepatogumų ir parvažiuoju labai vėlai, mat mikroautobusų vairuotojai nebepaiso tvarkaraščio”, – „Vakarų ekspresui” pasiskundė palangiškė Valdonė.

Anot jos, po 20 valandos vakaro atėjus prie Klaipėdos autobusų stoties, kur keleivių paprastai laukia maršrutiniai mikroautobusai, vežantys į Palangą, pasitaiko šios galimybės lūkuriuoti net iki pusės vienuolikos. Tuomet į stotį užsuka iš Vilniaus į Palangą važiuojantis reisinis autobusas.

Moteris sakė į kurortą iš Klaipėdos grįžinėjanti keturiskart per savaitę – jos pradžioje ir pabaigoje.

Anot pašnekovės, maršrutiniai autobusai, kurių tvarkaraštyje numatyta, kad jie keleivius veža iki 22 val., pastaruoju metu nustojo šito paisyti ir darbą baigia aštuntą vakare.

Tačiau, Valdonės teigimu, tokiu metu mikroautobusų labai reikia – spėliodami, ar šį kartą kuris nors atvažiuos, ar ne, prie stotelės vakarais stoviniuoja apie dešimt žmonių.

Paskutinįkart nesmagioje situacijoje moteris teigė atsidūrusi kiek daugiau nei prieš savaitę, lapkričio 19-ąją.

Ji pasakojo girdėjusi, kad vežėjai – Palangos ir Klaipėdos įmonių vairuotojai – nesutaria tarpusavyje, kurių eilė dirbti vieną ar kitą vakarą.

„Anksčiau būdavo, kad mums laukiant autobuso, ateidavo netoliese gyvenantis vairuotojas klaipėdietis ir pasakydavo, ar kuris nors jo kolega mūsų atvažiuos.

Tačiau jau kurį laiką niekas nieko mums nebepraneša, – guodėsi pašnekovė. – Yra tekę grįžti ir taksi: susėdome keturiese. Bet, ėmęs kasdien mokėti po 8 litus už kelionę į vieną galą, turėsi vien joms dirbti.” Kelionės mikroautobusu bilietas kainuoja 3 litus.

Mikroautobusais, kursuojančiais maršrutu Klaipėda-Palanga, rūpinasi trys Palangos ir viena Klaipėdos įmonė.

„Mūsų bendrovėje tvarkaraščio paisymas kontroliuojamas. Kai buvo kilę problemų dėl jo nesilaikymo, sugriežtinome tvarką – už pražangas skiriamos nuobaudos”, – patikino Palangos UAB „Vlasava” transporto vadybininkas Arūnas Čepkauskas.

Jis sakė, kad vairuotojų darbo grafikas sudarytas taip, jog dvi dienas minėtu maršrutu veža palangiškiai, kitas dvi – klaipėdiečiai.

Pašnekovės nurodytą lapkričio 19-ąją dirbo Klaipėdos UAB „Autoklasrida” vairuotojai.

Šios bendrovės direktorius Saulius Zakarauskas neneigė, kad sukontroliuoti vairuotojus ir neleisti jiems savo nuožiūra „koreguoti” tvarkaraščio kartais būna sudėtinga.

Tačiau vadovas pažadėjo pasirūpinti tuo, kad tokios situacijos nebesikartotų. Be to, pašnekovo teigimu, nuo Naujųjų metų planuojama šių mikroautobusų važiavimo tvarkaraštį pakabinti šalia jų stotelės – kaip didelių reisinių autobusų.

Iki 20 val. mikroautobusai važiuoja kas 20 min., po 20 val. – kas pusvalandį. Paskutinis maršrutinis iš Palangos į Klaipėdą išvyksta 21 val., o iš Klaipėdos į Palangą – valanda vėliau.

„Be to, jeigu, jam atvažiavus į Palangą, ten dar lauktų bent vienas keleivis, norintis nukakti į uostamiestį, vairuotojas privalėtų jį nuvežti”, – dienraščiui teigė S. Zakarauskas.

Valerija Lebedeva

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.