Jau daugiau kaip metus pakeitę ryšio paslaugų tiekėją abonentai turi galimybę išsaugoti savo turimą mobiliojo telefono numerį.
Bendrovės „Omnitel” Ryšių su visuomene skyriaus vadovė Jovita Aukštuolytė pasakojo, kad turėtąjį mobiliojo telefono numerį pageidauja išsaugoti tik nedidelė dalis klientų, pakeitusių operatorių.
Žmonės ne itin noriai naudojasi šia paslauga, nes, pakeitus operatorių ir perkėlus turėtąjį numerį, apribojama galimybė gauti ir siųsti SMS bei MMS žinutes į kitus tinklus. Pakeitus operatorių, išsaugant turėtąjį numerį, į kitus tinklus galima tik paskambinti.
Tokių apribojimų neliks tik tada, kai Ryšių reguliavimo tarnyba įdiegs centrinę duomenų bazę.
Kol kas vienintelė mobiliojo ryšio tiekėja bendrovė „Bitė GSM” savo klientams, pakeitusiems operatorių, bet pasilikusiems turėtąjį telefono numerį, suteikė galimybę siųsti ir gauti SMS bei MMS žinutes ne tik į savo, bet ir į kitus tinklus. Tokia paslauga pradėta teikti nuo spalio 1 dienos.
J.Aukštuolytė sakė, kad norint pakeisti operatorių perkeliant turėtąjį numerį, užtenka ateiti į pasirinktosios ryšio tiekėjos būstinę ir užpildyti prašymą.
Bendrovės „Bitė GSM” atstovė spaudai Auksė Armonaitė-Glodienė patikslino, kad keisdami operatorių žmonės turėtų būti įvykdę visus kitam operatoriui turėtus įsipareigojimus.
Pakeitusieji operatorių, bet išsaugoję turėtą numerį abonentai ryšių bendrovėse gali naudotis visomis tuo metu naujiems klientams teikiamomis akcijomis ir nuolaidomis.
Giedrė Balčiūtė