Europos Parlamentas patvirtino ataskaitas dėl dviejų dokumentų – reglamento bei direktyvos, kuriais siekiama sumažinti fluoro turinčių dujų išskyrimą į aplinką. Kadangi šių dujų išskyrimas sukelia klimato atšilimą, dauguma pasaulio šalių Kioto protokole įsipareigojo apriboti jų naudojimą. Naujieji teisės aktai daugiausia atsilieps šaldytuvų ir šaldiklių, oro kondicionavimo, karšto oro pumpavimo bei priešgaisrinės apsaugos sistemų gamintojams, taip pat prekiautojams šiais gaminiais. Tačiau jie taip pat palies kai kurių langų, telefonų, batų bei aerozolių gamintojus ir prekiautojus jais.
Gaminiai, kuriuose naudojama bent trys kilogramai fluorintų dujų, būtų kasmet tikrinami dėl galimo dujų nutekėjimo. Šis reikalavimas nebūtų taikomas hermetiškoms sistemoms, kuriose yra mažiau kaip šeši kilogramai tokių dujų. Deputatai siūlo fuorintų dujų turinčius produktus žymėti specialiomis etiketėmis. Jie taip pat ragina nustatyti griežtesnius profesinio pasirengimo reikalavimus su fluorintomis dujomis dirbančių bendrovių darbuotojams.
EP Aplinkos, sveikatos ir maisto saugos komitetas siūlė 2006-2010 m. laikotarpiu palaipsniui uždrausti pateikti rinkai produktus, kuriuose naudojamos hidrofluorokarbono (HFC), perfluorokarbono (PFCs) bei sulfuro heksafluorido (SF6) dujos, išskyrus atvejus, kai nėra sukurta saugių aplinkai mažiau kenkiančių pakaitalų. Šiems siūlymams Parlamente nepavyko surinkti kvalifikuotos balsų daugumos (t.y. bent 367 balsų). Nepaisant to, deputatai prašo Komisijos iki 2008 m. pateikti naujus siūlymus šioje srityje.
Parlamentas siūlo leisti valstybėms įteisinti griežtesnius reikalavimus negu tie, kurie numatyti reglamente. Posėdyje taip pat buvo kilusi diskusija dėl to, koks turėtų būti šio reglamento teisinis pagrindas – vidaus rinka ar aplinkosauga; galiausiai buvo nutarta remtis jais abiem, kaip siūlė Taryba. Jei Taryba nepritartų Parlamento priimtoms pataisoms, būtų pradėta taikinimo procedūra.
Parlamentas taip pat pritarė direktyvai, kuri apibrėš fluoro turinčių dujų naudojimą automobilių oro kondicionavimo sistemose. Per 2009-2013 m. laikotarpį naujuose automobiliuose bus palaipsniui atsisakyta hidrofluorokarbono 134a dujų. Nuo 2011 m. bus uždrausti gaminti automobilius, turinčius fluorintų dujų, kurių klimato šildymo potencialas viršija 150 vienetų. Nuo 2017 m. tokios kondicionavimo sistemos bus draudžiamos visuose automobiliuose. Dėl šios direktyvos pasiektas Parlamento susitarimas su Taryba, todėl ji turėtų įsigalioti netrukus.