Begemotas ant ratų

Visureigių, ratuotų tvirtovių, mėgėjams netrukus gali tekti persiplėšti tarp iki šiol daugumai jų svajonių automobiliu buvusio „Hammer“ ir visureigių rinką sudrebinti pasirengusių „Avanti“.

Šiam prasiveržimui nedidukė firma, įskūrusi JAV Džordžijos valstijoje, ruošėsi ne vieną dešimtmetį. Primąjį „Avanti“ garsus dizaineris Reimondas Lounas nupiešė dar 1963 metais kompanijai „Studebaker“. Tiesa, po dvejų metų studebekeriai iškrito iš žaidimo, vadinamo automobilių pramone, tačiau galingojo kupė iš stiklo plastiko gamyba susidomėjo kompanija „Avanti Motor Works, Inc.“.

„Avanti“ markė tykiai ir ramiai praegzistavo vienetinių sportinių automobilių pavidalu iki šių laikų. Tačiau dabar artimas bendradarbiavimas su kompanija „Ford“ suteikė firmai galimybę sukurti automobilių mėgėjams kažką įspūdinga.

„Avanti“ markė tykiai ir ramiai praegzistavo vienetinių sportinių automobilių pavidalu iki šių laikų. Tačiau dabar artimas bendradarbiavimas su kompanija „Ford“ suteikė firmai galimybę sukurti automobilių mėgėjams kažką įspūdinga.

Vila Rikos mieste įsikūrusios „Avanti“ gamyklos visi 50 darbuotojų iš peties pluša konstruodami pirmuosius milžiniško visureigio „Studebaker XUV“ pavyzdžius. Firma ketina likti ištikima savo principams: „Avanti“ klientams siūlomos tik „unikalios ir rankomis surinktos“ mašinos, leidžiančios „maksimaliai atsiskleisti vairuotojo asmenybei“.

Ko jau ko, o individualumo „Studebaker XUV“ tikrai netrūks. Kampuotą tarsi šarvuočio visureigio korpusą baigs išties monumentalios radiatoriaus grotelės – kelyje ši mašina panašės į plieninį begemotą ant ratų.

Automobilio variklis visiškai atitiks jo išvaizdą: benzininio fordo „Triton“ variklio 5,4 ir 6,8 litrų modifikacijas papildys dar ir 6 l turbodizelinis „Power Stroke“ šeimos variklis. Jų galios turėtų daugiau nei pakakti net ir tokiam galingam visureigiui, mat net pats silpniausias „Triton“ variklis „išspaudžia“ 300 AG , o jo 6,8 l tūrio giminaitis – ir visas 362 AG. Turbodyzelinis variklis šiek tiek nusileis jam savo galia (siekiančia vos 325 AG), tačiau, žinant apie jo 772 apsukas, tai tikrai nebus trūkumas.

Tiesa, ruošiantis itin ekstremalioms iškyloms šiuo visureigiu derėtų pasirūpinti visomis būtinomis „gelbėjimo“ priemonėmis, nes, pagal amerikietišką tradiciją, „Studebaker XUV“ gali būti varomas tik galiniais ratais. O tai reiškia, kad, pasitaikius itin klampiam gruntui, net ir galingas variklis nepadės.

Labai moderniomis saugumo priemonėmis šis ekskliuzyvinis automobilis taip pat negalės pasigirti – iš visų įmanomų vairuotojo ir keleivių saugumą užtikrinančių išradimų „Studebaker XUV“ turės tik ABS ir diskinius stabdžius. Užtat komforto atžvilgiu mašinos savininkams jokių pretenzijų negalėtų iškilti: į galimo visureigio komplektavimo sąrašą įeina GPS navigacijos sistema, DVD grotuvas ir televizorius, galinio vaizdo kamera bei šildomos sėdynės.

„Avanti“ viliasi, kad daugiau nei po keturių dešimtmečių atgimęs „Studebaker“ taps toks populiarus, kad bus galima išplėsti automobilio gamybą ir pradėti kurti naujus modelius. Bet jeigu taip nenutiks, tai pusšimčiui gamyklos darbuotojų visiškai užteks ir išskirtinių mašinų gerbėjų užsakymų.

Aistis Girnius

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.