Šių metų lapkričio 7 dieną į Vilnių atvyksta garsus prekės ženklų guru Martinas Lindstromas. Simpoziumo „BRANDsense” metu jis pristatys revoliucingą ženklotyros teoriją, kurią sukūrė, pasiremdamas pažangiausių kompanijų iš 13 pasaulio šalių prekės ženklų tyrimu.
„Martino Lindstromo futurologinė teorija teigia, kad mirštančios reklamos eroje ateitis priklauso tiems prekėms ženklams, kuriuos galima ne tik pamatyti, bet ir pačiupinėti, užuosti, išgirsti ar net pajusti jų skonį. Esu įsitikinusi, kad šis simpoziumas daugelį reklamos ir rinkodaros žinovų paskatins moderniai plėtoti savo prekės ženklus”, – sako simpoziumą rengiančios bendrovės „Baltijos vadovų konferencijos” direktorė Daiva Vilkelytė.
Tyrimų, kuriuos atliko M. Lindstromas kartu su tarptautine 600 rinkos tyrėjų grupe, rezultatai siūlo keisti požiūrį į reklamos kampanijas. Pasirodo, net 80 proc. vartotojų mano, jog naujo automobilio kvapas yra vienas iš smagiausių pirkimo pojūčių, o specialiai iškvėpintus „Nike” sportbačius vartotojai vertina bent 10 JAV dolerių brangiau nei tokių pat, bet nekvepiančių sportbačių porą. Daugiau kaip 60 proc. vartotojų teigia, kad mobiliojo telefono garsas, o ne dizainas padeda atskirti vieną telefoną nuo kito. M. Lindstromas tvirtina, kad net 72 proc. žmogaus emocijų yra paremti būtent uosle, o ne rega ar klausa.
Neeiliniais sugebėjimais pasižymintis M. Lindstromas savo pirmąją reklamos kompaniją įkūrė būdamas vos dvylikos, o šiandien, „Chartered Institute of Marketing” teigimu, jis jau yra vienas iš garsiausių pasaulio prekės ženklų guru. Paskutinė M. Lindstromo knyga „BRANDsense”, išleista vos 2005 metų vasarį, jau tapo pasauliniu bestseleriu, iki šiol parduota per milijoną jos egzempliorių. M. Lindstromas atmeta senąsias verslo taisykles, apibrėžiančias ženklotyrą kaip meno formą, kuriamą iš miglotų reklamos skelbimų, o jų vietoje siūlo unikalią savo mokslinę viziją. Jo klientai – žymios pasaulio kompanijos „American Express”, „Mercedes-Benz”, „Microsoft”, „Visa”, „Ericsson”, „Disney”, „Mars”, „Pepsi”, „Kellogs”, ir daugybė kitų.
„Labai svarbu prekės ženklus plėtoti ne vien tradicinėmis priemonėmis. Juslinės ženklotyros principus savo prekėms ženklams kol kas taiko tik apie 10 procentų pasaulio kompanijų. Po penkerių metų, M. Lindstromo teigimu, jų turėtų būti bent triskart daugiau. Užuot dejavę, kad esame pasaulio ekonomikos pakraštys, jau dabar galime sužinoti ir taikyti pačias moderniausias idėjas”, – teigia D. Vilkelytė.
Simpoziumo „BRANDsense” dalyviai turės galimybę išnagrinėti daugybę juslinės ženklotyros pavyzdžių bei savo akimis išvysti procesą, kurio metu paprastas prekės ženklas paverčiamas jusliniu, suvokiamu visais penkiais jutimais. Taip pat bus pateikta daug įdomios medžiagos apie tai, kaip gali pasikeisti verslas, kai prekės ženklų plėtrai pasitelkiamas juslinis suvokimas.
Bendrovė „Baltijos vadovų konferencijos” organizuoja konferencijas bendrovių ekspertams ir vadovams. Bendrovės akcininkė ir strateginė partnerė yra per dešimtį metų rinkoje veikianti Estijos kompanija „Baltic Management Conferences”, laikoma viena iš didžiausių Baltijos valstybėse konferencijų įmonių vadovams ir ekspertams organizatorių.
„BRANDsense” simpoziumas iš viso bus surengtas 36 pasaulio miestuose – nuo Niujorko iki Milano, Keiptauno, Honkongo bei Melburno. Vilniuje M.Lindstromo simpoziumas „BRANDsense” vyks šių metų lapkričio 7 dieną, viešbučio „Reval Hotel Lietuva” konferencijų salėje.