„Kia Rio” paaugo ir tapo veržlesnis

Naujoji korėjietiškų mažosios „golfo klasės” automobilių „Kia Rio” karta rodo, kad Korėjos automobilių pramonė kasmet vis labiau tobulėja, lengvai perima europietišką dizainą ir gerina rinkimo kokybę.

Šveicarijos metinio automobilių katalogo duomenimis, Pietų Korėjos automobilių pramonė gamina daugiau mašinų nei Prancūzija. Korėjiečiai apeliavo į Europą, todėl šiemetinė naujovė – „Kia Rio” turėtų padidinti nebrangių ir gerų mašinų ekspansiją į ES ir Rytų Europą.

Naujos kartos „Kia Rio” kūrėjai sugebėjo pagaminti stilistiškai du skirtingus automobilius – sedaną ir penkerių durelių chečbeką. Savo išvaizda chečbekas veržlesnis ir sportiškesnis už sedaną, kuris palieka kuklaus ir nebrangaus šeimos automobilio įspūdį. Juo gali susidomėti ir vidutinės grandies vadybininkai. Sedanas šiek tiek primena „Dacia Logan” ir „Renault Logan”, bando sudaryti solidesnės klasės automobilio įspūdį. Chečbekas, atvirkščiai, primena tvirtą automobilį su sportinėmis ambicijomis. Tai tipiškas „golfo klasės” atstovas, nors visi „Kia Rio” gaminami su panašaus tūrio varikliais: 1,4 l (DOHC sistema) ir 1,6 l (CVVT sistema) tūrio benzininiais ir 1,5 l tūrio dyzeliais.

Mažosios klasės automobiliui nekeliant didelių reikalavimų, galima pastebėti, kad 1,4 l tūrio variklio galios pakanka pensininkui, miesto moteriai ar šeimą turinčiam pradedančiajam vairuotojui. Maksimalus naujųjų „Rio” greitis – 170-180 km per val. Testuoti automobiliai su abiem benzininiais varikliais turėjo mechanines 5 pavarų dėžes. Pavaros buvo jungiamos patogiai, tyliai. 1,4 l tūrio variklis veržliau veikė esant mažoms apsukoms.

Pakaba gana minkšta, nesportiška. Sedanas, keldamas dulkių kamuolius, gana švelniai važiavo lygiu žvyrkeliu 60-70 km per val. greičiu. Vairas jautrus, reaguoja į menkiausius vairuotojo judesius. Sutrikdė „Rio” elgesys posūkiuose važiuojant dideliu greičiu – sedano galą mėtė į šonus.

Gamintojas teigia, kad „Rio” degalų naudoja mažai – 1,4 l tūrio variklis važiuojant įvairiais keliais ir skirtingu greičiu sunaudoja 5,2-8,1 l.

Savo kūriniui korėjiečiai suteikia 5 metų garantiją. Pasak platintojų Europoje, kartu su nedidele kaina tai ir paskatino „Kia” prekybos apimčių padidėjimą ES 52 proc., palyginti su 2004 metais. 2006 metais Slovakijos mieste Zelinoje bus pastatyta gamykla, kuri gamins naujos kartos „Kia Rio” – iki 0,3 mln. mašinų per metus.

Valerijus Rajevskis

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.