Kokia padanga, toks ir automobilis

„Fulda Carat Exelero”: nauja prabangi padanga, skirta
galingiems automobiliams. Maksimalaus 315/25ZR23 dydžio. Sukurta didesniam nei 350 km/h greičiui ir skirta ne lenktynėms, o gaminama masiškai.
Tokiai padangai reikia specialaus automobilio. „Fulda Exelero Maybach”. Tuščia sveria 2,66 tonos. Automobilio dydis toks pat kaip nedidelio transporterio. Maksimalus greitis – daugiau kaip 350 km/h.
Kompanija „Fulda” per 99 metus padangų gaminimo istoriją visuomet lenkdavo galingų ir modernių produktų gamintojus. Specialiai kuriami ir gaminami automobiliai visais laikais padėdavo pademonstruoti, kaip puikiai dirba „Fulda” padangos.

Prabangi karieta 1920-aisiais

1925 metais „Fulda” padangoms pristatyti Vokietijoje ir aplinkinėse šalyse pagamino prabangią karietą „Fulda Parabel”. Vėliau vienas po kito sukurti daugiau reklaminių automobilių. Berlyne šioje reklaminėje karietoje 1931 metais buvo įtaisytas patefonas ir garsiakalbiai bei milžiniškos padangos formos galinė dalis. 1961 metais buvo naudojamas aptakios formos autobusas, skirtas padangoms testuoti ir turintis specialią licenciją važiuoti greičiau nei 140 km/h. 1985 metais pradėti gaminti „Fulda” šou sunkvežimiai.

1930-aisiais pasirodė pirmasis „Maybach”

Praėjusio amžiaus ketvirtajame dešimtmetyje prasidėjo spartus automobilių dizaino tobulinimas. Geresnės aerodinaminės savybės leido pasiekti vis didesnį ir didesnį greitį. Vokietijos greitkelių sistemos konstrukcija suteikė vairuotojams galimybę važiuoti ilgesnius atstumus ir didesniu greičiu.

Todėl „Fulda” paprašė specialios konstrukcijos automobilio, su kuriuo būtų galima išbandyti aukščiausios kategorijos padangas. Frankfurto automobilių gamintoja „Dörr & Schreck” priėmė šį iššūkį ir bendradarbiaudama su absoliučia to meto automobilių gamybos lydere – „Maybach Motorenbau” ėmėsi darbo.
Rezultatas – aptakios formos trivietis automobilis, galintis pasiekti didesnį nei 200 km/h greitį, kaip reikalavo „Fulda”. 6 cilindrų varikliui, suteikiančiam 140 AJ galią, padėjo ypač mažas pasipriešinimas – koeficientas siekė vos 0,25 (tuo metu įprastas masiškai gaminamų mašinų pasipriešinimo koeficientas buvo 0,6), o važiuoklės svoris neviršijo 1600 kg.
1939 metų liepos 27 dieną „Dörr & Schreck” paskelbė sukūrusi automobilį – SW38: „Mašina yra neįtikėtinai įdomi ir graži. Ji puikiai „sukimba” su keliu, o aptaki forma leidžia pasiekti didesnį nei 60 km/h greitį”.
Per antrąjį pasaulinį karą ši mašina kažkur dingo ir niekuomet nebuvo rasta – iki šiol tai yra didelė paslaptis.

Kokia padanga…
„Fulda Carat Exelero” sukurta sportiškiems vairuotojams ir užtikrina trumpesnį stabdymo kelią ant šlapios dangos, saugesnį valdymą bei mažesnį triukšmą. „Fulda” šioms padangos sukūrė visiškai naują gumos mišinį, pritaikytą šlapiai dangai. Be to, naujas galingam vairavimui sukurtas padangos karkasas, kurį gaminant ypatingas dėmesys buvo skiriamas didesniam stabilumui ir galimybei numatyti padangos „elgesį”. Naujas „Excelero” padangų „DualShift” protektoriaus dizainas yra unikalus ir sumažina triukšmo lygį.

‘Fulda Carat Exelero”

Savybės:

– Aukščiausios kategorijos

– Sportiška

– Dinamiška

– Patogi

Privalumai:

– Trumpesnis stabdymo kelias ant šlapios dangos

– Saugesnis valdymas

– Mažesnis triukšmas

Dydžiai:

– 33 dydžiai

– 39 versijos nuo 15 iki 23 colių ir nuo 55 iki 25 serijos

Greičio indeksas:

– Didžiausias ZR (daugiau nei 350 km/h)

Sertifikatas: – Vokietijos TÜV (Techninės kontrolės taryba)

… toks automobilis.
„Sukūrėme automobilį šiai padangai”, – 1930-ųjų „Fulda” noras turėti specialų galingą automobilį savoms padangoms atgimė 2005 metais su „Fulda Maybach” sugrįžimu! Tiesiog įsivaizduokite automobilį, kuriame limuzino elegancija ir aukščiausio lygio kokybė suderinta su galingu sportinio „coupe” lankstumu. Uždėkite supergalingam vairavimui skirtas padangas, kurios ne tik prisideda prie automobilio darbo, bet ir padaro jį saugų, stabilų bei patogų. Gausite „Fulda Exelero Maybach” – kompleksinio bendradarbiavimo rezultatą:

– „Fulda Reifen” (padangos ir projekto vadyba)

– „DaimlerChrysler”/”Maybach” (dizainas, produkto pristatymas, inžinerija ir variklio konstrukcija)

– „Stola”, Turinas – Italija (prototipo konstrukcija)

– „Pforzheim Polytechnic” (transporto dizaino departamentas)

– „René Staud”, MEM („Motor Event Marketing”)

– „Excentric”/”ATP-Felgen” (ratlankiai)

„Fulda Exelero Maybach” koncepcinis automobilis

Variklis

Konstrukcija: V-variklis, 60° kampas

Cilindrų skaičius: 12

Darbinis tūris (cm³): 5908 cm³

Galia (kW): 515

(Hp): 700

kai yra apsisukimų per minutę: 5000

Maksimalus sukimasis: (Nm): 1020, kai yra 2500

apsisukimų per minutę

Matmenys ir svoriai

Atstumas tarp ašių (mm): 3390

Ilgis (mm): 5890

Plotis (mm): 2140

Aukštis (mm): 1390

Tuščios svoris: (kg): 2660

Leistinas bendras svoris (kg): 2960

Važiuoklė ir važiavimas

Ratų montavimas priekiniai: dviguba išsišakojusi ašis

Galiniai: daugiasvirtė galinė ašis

Stabdžiai: iš vidaus ventiliuojami diskai

Priekinių tipas: 4×4 prie stūmoklio pritvirtintas

kroncirkulis (2 kroncirkuliai)

Skersmuo (mm): 376

Galinių: 2×4 prie stūmoklio pritvirtintas kroncirkulis

Skersmuo (mm): 355

ABS / ESP

Maksimalus greitis (km/h): 351,45

Įsibėgėjimas

Nuo 0 iki 100 km/h (s): 4,4

Padangos: „Fulda Carat Exelero”

Priekinės: 315/25 ZR 23

Galinės: 315/25 ZR 23

Greičio rodmenys

„Fulda Exelero Maybach” oficialiai perduota kompanijai „Fulda” 2005 metų kovą, po to buvo vykdoma modernių testų programa. Atliekant testus, įskaitant važiavimą trasoje, variklio, stabdžių, važiuoklės ir valdymo patikrinimą, „Sindelfingen” gamykla pripažino automobilio pažangą.
Galiausiai 2005 metų balandžio pabaigoje „DaimlerChrysler” testų treke Vokietijoje, Papenburge, atlikta „Fulda Exelero Maybach” techninė apžiūra. Ankstesni testų rodmenys leido pasiruošti greičio patikrinimui, kurį planuota atlikti Nadre, Italijoje.
Sekmadienį, 2005 metų gegužės 1 dieną, Klausas Ludwigas, trissyk nugalėjęs DTM lenktynėse, apsivelka savo lenktyninį kostiumą ir sėda už „Fulda Exelero Maybach” vairo, laukdamas signalo startuoti, kad galėtų pasiekti greičio rekordą.
Atmosfera Nardo 12,5 km ilgio trasoje įkaista.
7.09 val. Klausas Ludwigas baigia pirmąjį ratą 346 km/h greičiu. Po dar vieno rato jo greitis viršijo 350 km/val.! Standartinis FIA matavimo prietaisas užfiksavo pasaulio greičio rekordą -351,45 km/val.!
Klauso Ludwigo komentaras, pasiekus neįtikėtiną 351,45 km/h greičio rekordą, patvirtino „Fulda Exelero Maybach” koncepcinės mašinos projekto tikslus: „Neįtikėtina, kaip lengva valdyti mašiną važiuojant tokiu greičiu. Padangos suteikė absoliutaus saugumo jausmą.
Viskas buvo tiesiog puiku – technologija, važiuoklė ir padangos”.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.