„Alita” ir „Vilniaus degtinė” įsivėlė į reklamos karą

Lietuvos alkoholinių gėrimų gamintojos „Alita” ir „Vilniaus degtinė” dėl produktų švarumo įsivėlė į reklamos karą, po kurio skundų turėtų sulaukti Konkurencijos taryba ir teismai.

Anksčiau į reklamos karus dažnai įsiveldavo mobiliojo ryšio operatoriai.

Lietuvos spaudoje pasirodė abiejų bendrovių užsakytos reklamos, kuriose kiekviena įmonė lygina abiejų gaminamų produktų švarumą.

„Alita” lygina metanolio kiekį „Vilniaus degtinės” ir „Stumbro” gaminamose degtinėse ir tikina, kad „Akredituoti specialistai patvirtino – „Premium Gera” – švariausia tarp išvardintų degtinių”.

Atsakydama į šiuos teiginius „Vilniaus degtinė” taip pat užsakė reklamą. Joje teigiama, kad pagal metanolio kiekį alkoholiniuose gėrimuose jos gaminama degtinė „Sobieski” yra pati švariausia, o „Alitos” brendyje ir to paties pavadinimo „Alitos” gaminamame konjake metanolio kiekis yra kur kas didesnis. „Tyrimai patvirtino – SOBIESKI švariausia tarp išvardintų alkoholinių gėrimų”, – skelbia „Vilniaus degtinė”.

„Vilniaus degtinės” rinkodaros ir pardavimų direktorius Laurynas Miškinis Eltai teigė, jog bendrovė būtų linkusi tokio tipo reklamos nedaryti. „Manau, kad yra įdomesnių būdų reklamuotis. Tačiau jei mūsų „draugai” iš Alytaus nusprendė tokiu būdu reklamuotis ir diktuoja šiuolaikinę reklamavimosi madą, tai mes turime eiti koja kojon”, – sakė L. Miškinis.

Pasak jo, dėl šios reklamos bendrovė svarsto galimybes tiek kreiptis į teismą, tiek į Konkurencijos tarybą. Tokių pat veiksmų „Alitos” atžvilgiu ketina imtis ir „Stumbras”.

„Vertiname, kad tokie veiksmai yra nekorektiški bei nedarantys garbės „Alitai” ir nenorėtume nusileisti iki jų lygio”, – Eltai teigė „Stumbro” stebėtojų tarybos pirmininkas Romanas Raulynaitis.

Tuo tarpu „Alitos” atstovai tikino, kad dėl klaidinamos konkurentų reklamos bus kreiptasi į Konkurencijos tarybą ir Nacionalinę vartotojų teisių apsaugos tarybą.

„Konkurentai reklamoje remiasi keistu sugretinimu – lyg lygintų kotletus su blynais pagal mėsos kiekį, – Eltai teigė „Alitos” rinkodaros ir pardavimo direktorius Darius Vėželis. – Jie lygina brendį su degtine, o juk brendis vertinamas visiškai pagal kitus parametrus”.

Abi į reklamos karą įsivėlusios bendrovės tvirtina, kad pavyzdžiai tyrimams atsitiktine tvarka buvo nupirkti prekybos centruose. „Vilniaus degtinės” teigimu, tyrimai buvo atlikti atestuotoje Lietuvos laboratorijoje šių metų spalio mėnesį. „Alita” teigia tyrimus atlikusi Suomijoje.

„Mes pateikėme tyrimus, kurie buvo atlikti laboratorijoje užsienyje, kurioje tyrimus atlieka tiek privačios verslo struktūros, tiek valstybinės institucijos. Konkurentų reklamoje net nenurodyta, kurioje Lietuvos laboratorijoje buvo atlikti tyrimai”, – piktinosi „Alitos” rinkodaros ir pardavimo direktorius.

D. Vėželis apkaltino „Vilniaus degtinę”, jog ši klaidina vartotojus bei šalies prekybos centruose platina reklamą negerti „Alitos” brendžio.

Prancūzijos koncernui „Belvedere” priklausanti viena didžiausių Lietuvos alkoholinių gėrimų bendrovių „Vilniaus degtinė” šiais metais tikisi apyvartą padidinti 22 proc. – iki 35,5 mln. litų, o planuojamo gauti pelno neskelbia.

Įmonės vadovų valdoma „Alita” per 2005 metus planuoja uždirbti 12 mln. litų grynojo pelno – 9,1 proc. mažiau nei pernai – bei pasiekti 109 mln. litų apyvartą – 8,8 proc. didesnę.

Alkoholio gamybos įmonių akcijos kotiruojamos Vilniaus vertybinių popierių biržos Einamajame sąraše.

2005-10-06 10:40

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.