Internetinio banko „hanza.net” klientų Lietuvoje – jau pusė milijono

Lietuvos elektroninės bankininkystės lyderio „Hansabanko” internetiniu banku „hanza.net” jau naudojasi daugiau nei pusė milijono Lietuvos gyventojų. Rugsėjo pabaigoje buvo sudaryta penki šimtai tūkstantoji „Hansabanko” internetinio banko sutartis. Šią sutartį „Hansabanko” Panevėžio regioniniame skyriuje pasirašė 46-erių metų amžiaus panevėžietis.

„Hansabankas” užima pirmaujančią poziciją Lietuvos internetinės bankininkystės rinkoje – 2005 metų pirmojo pusmečio duomenimis, net 43 proc. Lietuvos internetinės bankininkystės vartotojų buvo sudarę sutartis su „Hansabanku”. Nuo šių metų pradžios iki rugsėjo 20 dienos, kai „hanza.net” vartotojų skaičius pasiekė pusę milijono, „hanza.net” vartotojų padaugėjo 79 tūkstančiais arba 18,8 proc. (nuo 421 tūkst. 2005 m. sausio 1d.).

„Džiaugiamės, kad internetinė bankininkystė tampa kasdieniniu finansinių reikalų tvarkymo įrankiu tiek didžiuosiuose Lietuvos miestuose, tiek nuošalesnėse vietovėse, ir „hanza.net” sistema įprato naudotis įvairaus amžiaus Lietuvos gyventojai. Internetiniu banku jau seniai naudojamasi ne tik sąskaitos likučio tikrinimui – taip pat aktyviai mokami komunaliniai mokesčiai, sudaromos indėlių ir tiesioginio debeto sutartys, vykdomi vietiniai ir tarptautiniai mokėjimai, valiutos konvertavimas, – sakė „Hansabanko” produktų ir elektroninių kanalų departamento direktorius Ramūnas Strauka. – Tačiau augantis „hanza.net” klientų skaičius ir vartotojų aktyvumas įpareigoja mus ir toliau sparčiai žengti į priekį, kad būtų patenkinti augantys vartotojų poreikiai”.

Pasak R.Straukos, „Hansabankas”, pasiekęs pusės milijono vartotojų skaičių internetinėje bankininkystėje, žada ir toliau investuoti į „hanza.net” sistemą ir iki kitų metų pradžios pristatyti klientams patobulintą „hanza.net” versiją, kuri suteiktų dar daugiau galimybių vartotojams ir būtų dar patrauklesnė ir greitesnė.

Šiemet vasarą vykdyta „hanza.net” vartotojų apklausa, kurioje dalyvavo apie 10 proc. aktyvių „hanza.net” klientų, parodė, jog virš 90 proc. respondentų „hanza.net’ vertina dėl jo greičio ir stabilumo, užtikrinto saugumo bei patogaus naudojimosi. Net 93 proc. dalyvavusių apklausoje nurodė, kad labiausiai pageidauja užsisakyti kuo daugiau banko paslaugų internetu. „Dėl šių klientų, kurie naudojasi internetine bankininkyste ir siekia dar daugiau finansinių reikalų tvarkyti internetu, mes ir tobuliname „hanza.net” sistemą”, – sakė R.Strauka.

Internetinės bankininkystės paslauga „hanza.net” klientams prieinama 24 val. per parą visur, kur yra internetas. Be to, „hanza.net” terminalai, kuriais nemokamai gali naudotis „Hansabanko” klientai, yra įkurti kas antrame banko padalinyje visoje Lietuvoje (iš viso 56-iuose banko padaliniuose).

Visose trijose Baltijos šalyse pagal internetinio banko vartotojų skaičių „Hansabank” grupė užima pirmaujančią poziciją. Pirmojo šių metų pusmečio duomenimis, Baltijos šalyse internetinės bankininkystės sistema „hanza.net” naudojosi beveik 1,5 mln. „hanza.net” vartotojų: Estijoje – 623 tūkst. Latvijoje – 396 tūkst. , o Lietuvoje – 469 tūkst.

„Hansabank” grupė priklauso pirmaujančiai finansinei institucijai Baltijos ir Šiaurės šalių regione – „Swedbank”. Ši grupė turi daugiau nei 8,4 mln. privačių ir beveik 400 tūkst. verslo klientų Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Švedijoje. Grupė turi apie 750 padalinių Švedijoje ir apie 280 padalinių Baltijos šalyse. 2004 metų pabaigoje grupės turtas siekė apie 1,02 mlrd. Švedijos kronų. „Swedbank” grupėje dirba apie 15 tūkst. darbuotojų.

„Hansabankui’ Lietuvoje priklauso „Hansa lizingas”, „Hansa gyvybės draudimas”, „Hansa investicijų valdymas”, „Hansa draudimo brokeris”, „Baltijos autolizingas” ir „Hansa valda”.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.