„Švyturio Ekstra Draught” psiekė populiarumo rekordus

UAB „Švyturys-Utenos alus” per pirmąjį prekybos mėnesį pardavė 1,3 mln. butelių „Švyturio Ekstra Draught” alaus. Tai maždaug dvigubai daugiau nei buvo planuota.

Per pirmąsias penkias savaites nuo pasirodymo rinkoje „Švyturio Ekstra Draught” alaus parduota 650 tūkst. litrų. Pristatydami šį alų, „Švyturio” aludariai planavo per pirmąjį mėnesį jo parduoti kiek daugiau kaip 300 tūkst. litrų.

„Vartotojų ir ekspertų nuomonė buvo vieninga – tai labai aukštos kokybės produktas. Dvigubai didesni „Ekstra Draught” pardavimai dar kartą patvirtino „Švyturio” strategijos – vartotojams teikti tik aukščiausios kokybės alų – sėkmę”, – sako Rolandas Viršilas, UAB „Švyturys – Utenos alus” generalinis direktorius.

Naujasis „Švyturio Ekstra Draught” alus yra pirmasis Lietuvoje nepasterizuoto į butelius supilstyto alaus, pasaulyje vadinamo bendriniu „draught” vardu, atstovas. Nepasterizuotas geriausių alaus rūšių versijas kuria žymiausios alaus daryklos – „Guiness”, „Miller”, „Fosters” ir k.t.

„Ekstra Draught” gamybos procesas nesiskiria nuo įprastinio, tačiau prieš išpilstant į butelius alus yra ne pasterizuojamas, o mikrofiltruojamas. „Švyturio-Utenos alaus” investicijos į „Ekstra Draught” projektą siekė 2 mln. litų. Šių metų duomenimis, „Švyturio Ekstra” alus užima dešimtadalį lietuviško alaus rinkos.

„Švyturio Ekstra” alus buvo sukurtas lygiai prieš dešimt metų. Ši rūšis dėl savo nekintančios kokybės ir puikaus skonio yra pelniusi aukso bei sidabro apdovanojimus garsiausiuose pasaulio alaus forumuose – Pasaulio alaus taurėje, Pasaulio alaus čempionate ir Stokholmo alaus festivalyje.

Garsiausio lietuviško alaus kūrėja, vyriausioji „Švyturio” aludarė Džuljeta Armonienė sako, kad „Ekstra”, o taip pat ir „Ekstra Draught” populiarumu mėgaujasi dėl ypač aukštos kokybinės kartelės.

„Kurdami „Ekstra” itin atidžiai parinkome visas sudedamąsias dalis. Tik šiai rūšiai naudojame specialiai parinktus aromatinius apynius, suteikiančius vartotojų pamėgto skonio. Visą dešimtmetį didžiulį dėmesį skiriame tam, kad „Ekstros” skonis ir kokybė išliktų tokia pati, nepakitusi, kaip jos sukūrimo dieną”, – sako Dž. Armonienė.

Vyriausiosios aludarės nuomone, „Ekstra Draught” sėkmę lėmė ir kol kas vienintelis specialus reljefinis lietuviško alaus butelis. Šį butelį jau įvertino ir alaus atributikos kolekcionieriai.

Butelis yra sukurtas pagal XIX amžiuje „Švyturio” naudotą tarą – pabrėžiant darykloje sukauptą patirtį ir meistriškumą. Kaip ir prieš šimtmetį, ant butelio sienelių – įmonės ženklas, kurį karūnuoja jūrinis erelis – „Švyturio” įkūrėjo J. W. Reinecke šeimos herbas.

Žygimantas Meškauskas

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , .

1 atsiliepimas į "„Švyturio Ekstra Draught” psiekė populiarumo rekordus"

  1. alaus vartotojas

    Visą dešimtmetį didžiulį dėmesį skiriame tam, kad „Ekstros” skonis ir kokybė išliktų tokia pati, nepakitusi, kaip jos sukūrimo dieną”, – sako Dž. Armonienė.

    Drasiai galite sakyti,kad desimtmetis veltui,nes kita karta nusipirkes ekstros niekaip negali suprasti,is kur tas bizalas ir kaip toki i apyvarta leisti galima.Ypac ta pastebiu kai prasideda kokia akcija apyvartai padidinti 👿 👿 👿

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.