„E.L.L. Nekilnojamas turtas” ir „Rimi Lietuva” pakvietė į naujo tipo prekybos centrą „Mandarinas”

Šiandien pirmųjų lankytojų sulaukė naujausias sostinės prekybos centras „Mandarinas”, įsikūręs sparčiai augančiame Fabijoniškių mikrorajone. 9 tūkst. kv. metrų ploto centre įsikūrė trečiasis sostinėje „Rimi Hypermarket”, dar 45 įvairios parduotuvės bei maitinimo įstaigos.

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovės „E.L.L. Nekilnojamas turtas” pastatytas centras „Mandarinas” – naujo tipo prekybos vieta, kuri užpildys trūkstamų vidutinio dydžio, tačiau visas reikalingiausias paslaugas teikiančių centrų nišą. Lankytojai čia ras ne tik būtiniausių kasdienių maisto bei buities prekių, bet ir patogiai apsipirks kiekvieną kartą negaišdami laiko didžiuliuose prekybos ir pramogų kompleksuose.

„Dar vienas sėkmingai užbaigtas mūsų projektas džiugina naujomis galimybėmis, kurios atsivers Fabijoniškių ir kitų aplinkinių rajonų gyventojams. Gyvenamuosiuose mikrorajonuose iki šiol labai trūksta įvairių paslaugų, todėl jas pasiūlę „Mandarino” lankytojams tikimės sėkmės”, – sakė „E.L.L. Nekilnojamas turtas” generalinis direktorius Andrejus Trofimovas.

Pasak jo, „E. L. L. Nekilnojamas turtas” jau sukaupė solidžią stambių komercinių objektų statybos patirtį, todėl darbus gali atlikti ypatingai kokybiškai ir sparčiai. Naujojo prekybos centro, įsikūrusio Ateities g. 91, statybos truko vos 9 mėnesius.

Bendrovės investicijos į šį projektą viršija 20 mln. litų. Šiuo metu jau visi „Mandarino” prekybos plotai yra išnuomoti. Didžiausio „Mandarine” įsikūrusio nuomininko „Rimi Hypermarket” plotas siekia 4,5 tūkst. kv. metrų; čia dirbs apie 130 darbuotojų, kuriems vadovaus patyrę kitų „Rimi Lietuva” parduotuvių senbuviai. „Rimi Hypermarket” koncepcija – spalvų ir jaukumo, patogaus prekių išdėstymo derinys – buvo sukurta bendradarbiaujant su garsia Prancūzijos konsultacine bendrove „Market Value”.

„Nuo šiol dar daugiau vilniečių galės įvertinti „Rimi Hypermarket” privalumus – šiuolaikišką prekybos centrų aplinką, gausų prekių asortimentą, malonų aptarnavimą. Džiugu, kad kiekvienas naujas „Rimi Hypermarket” sulaukia vis daugiau pirkėjų dėmesio ir simpatijų, didina ištikimų lankytojų skaičių”, – sakė „Rimi Lietuva” generalinė direktorė Inga Skisaker. Pasak jos, „Rimi Hypermarket” tinklą toliau planuojama plėsti ne tik sostinėje, bet ir visoje Lietuvoje

Išskirtinis dėmesys šiame „Rimi Hypermarket” bus skiriamas tekstilės, kosmetikos, namų apyvokos prekių skyriams, šviežiems produktams. Naujas akcentas – vietoje gaminami kulinarijos produktai ir kepyklos gaminių asortimentas.

Tarp judrių Ateities, Fabijoniškių ir P. Žadeikos gatvių išaugusiame jaukiame centre aplinkinių rajonų gyventojų laukia „Čili picerija”, drabužių ir avalynės salonai „Fam Club”, „CHR/Everman”, „Audimas”, „Limpopo”, „Mada vaikams” ir kitos parduotuvės. „Mandarine” galima įsigyti ir namų apyvokos reikmenų, veikia drabužių valykla, siuvimo ateljė, mobiliųjų telefonų salonas, foto prekių parduotuvė, banko skyrius, vaistinė, optika, gėlių salonas, grožio salonas, soliariumas, vaikų žaidimo kambarys „Mauglis”.

„Mūsų prekybos centras turėtų tapti malonia alternatyva kiekvienam kaimynystėje gyvenančiam žmogui, kuriam dėl didesnių pirkinių nebereikės vykti į didžiuosius prekybos centrus, jie galės sutaupyti laiko. Tikimės, kad „Mandarinas” taps neatskiriama gyventojų kasdienybės dalimi, todėl siūlome jiems ne tik reikalingų prekių, bet ir maloniai praleisti laisvalaikį”, – sakė naujojo centro direktorė Milda Sabienė.

Jaukią aplinką prekybos centre „Mandarinas” sukūrę UAB „Jungtinės architektų dirbtuvės” architektai T.Paulauskas ir D.Čepurna šalia centro suprojektavo 300 vietų automobilių stovėjimo aikštelę.

UAB „E. L. L. Nekilnojamas turtas”, vystantis nekilnojamojo turto projektus visoje Lietuvoje, šiuo metu plėtoja prekybos centro „Panorama” Vilniuje projektą, pradėjo komplekso „Saulės miestas” Šiauliuose statybas.

Be naujojo „Rimi Hypermarket” bendrovė „Rimi Lietuva” valdo dar 3 tokios pačios koncepcijos prekybos centrus – du Vilniuje ir vieną Kaune. Šiemet ji planuoja atidaryti dar tris prekybos centrus „Rimi Hypermarket” – Kaune, Alytuje ir Klaipėdoje. „Rimi Lietuvai” taip pat priklauso prekybos centrai „Rimi” (supermarket) ir žemų kainų parduotuvės „Supernetto”.

UAB „Rimi Lietuva”

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.