Siekdama išlaikyti jau septynis metus trunkantį nuoseklų „Hyundai” populiarumo augimą Europoje ir pritraukti dar didesnį automobilių pirkėjų ratą, Azijos automobilių milžinė tarptautinėje automobilių parodoje Frankfurte pristato karščiausias kompanijos naujienas. „Hyundai Motor Co.” ekspozicinio stendo ašimi taps atnaujintas visame pasaulyje populiaraus „Getz” modelis. Kompanija be naujų ir atnaujintų modelių gamos parodos lankytojams pristatys du koncepcinius automobilius – „Portico” ir „HND-2”.
Atnaujintas „Hyundai Getz”
Prekyboje pasirodęs 2002 metais, „Hyundai Getz” greitai šoktelėjo į sėkmingiausiai „Hyundai” parduodamų automobilių lyderio poziciją. Iš viso jau parduota daugiau nei 550 000 „Getz”, vien Europoje – 266 000 automobilių. Europietiškas dizainas, ekonomiškumas ir aukštas modelio patikimumo koeficientas atvėrė automobiliui populiarumo kelius. Tarptautinėje šių metų automobilių parodoje Frankfurte „Hyundai Motor Co.” atverčia kortas ir pristato atnaujintą „bestselerio” versiją.
Atnaujintam „Getz” suteiktas naujas charakteringas išorės ir salono dizainas, pagerintos interjero apdailos medžiagos, įspūdingai praplėsta automobilio kėbulo spalvų paletė. Ne mažiau svarbios naujienos paslėptos automobilio viduje – tai visiškai naujas 1.5 VGT dyzelinis variklis su kintamos geometrijos turbokompresoriumi ir patobulinta mechanine transmisija. Saugumo srityje „Getz” rinkai pasiūlys pirmą kartą šiame automobilyje įdiegtą elektroninę stabilumo sistemą ESP, keleivių saugos pagalvių deaktyvavimo sistemą, aktyvius priekinius galvų atlošus bei pagerintą automobilio atsparumą šoninio susidūrimo atveju. Be jau pažįstamų variklių „Getz” bus komplektuojamas su dviem visiškai naujais skirtingo galingumo 1,5 VGT dyzeliniais agregatais. Vienas jų išvystys 88 AG galingumą, antrasis – 110 AG. Testų metu nustatyta, jog šie varikliai net 9% taupesni nei anksčiau komplektuoti dyzeliniai agregatai. Patobulinti 1.4 l ir 1.6 l darbinio tūrio benzininiai varikliai tapo kur kas ekologiškesni. Itin taupių automobilių mėgėjams „Hyundai” ir toliau siūlys „Getz” su 1.1 l darbinio tūrio benzininiu agregatu, išvystančiu 65 AG. Visi naujajame automobilyje montuojami varikliai visiškai atitinka EURO 4 standartą.
HND-2
HND-2 vardu pavadintas projektas arba kitaip – „Hyundai Accent SR”. Tai koncepcinis „Hyundai Motor Co.” automobilis, nubrėšiantis naują gamintojo kryptį C segmento sportiškų automobilių gamybos kelyje. 3 durų hetčbekas įkūnija sportinį charakterį, išreikštą išskirtiniu stiliumi, veržliu dizainu ir ypatingomis techninėmis charakteristikomis. Šis automobilis iš dalies atkartoja svarbiausius kitais metais Europoje debiutuosiančio 3 kartos „Hyundai Accent” sedano dizaino akcentus.
Portico
„Portico” atstovauja naujam ir vis sparčiau Europoje besivystančiam automobilių pramonės segmentui, kuriame „Hyundai Motor Co.” ketina užimti nemenką dalį. Kitaip tariant, tai naujos kartos automobilis ateities šeimai. „Hyundai” sukūrė universalų, erdvų ir ypatingu komfortu pasižymintį ateities automobilį, lengvai pritampantį prie kintančių modernios šeimos poreikių. Šio modelio nebūtų galima priskirti nei prie sedano, nei prie kompaktinio visureigio, tačiau „Portico” suderintos geriausios šių klasių automobilių savybės. Koncepcijos vertybės – didelė interjero erdvė, išskirtinai talpi bagažinė ir sportiškos automobilio važiavimo savybės. 5000 mm ilgio ir 2000 mm pločio „Hyundai” modelyje sumontuotas technologiškai pažangus „Lambda” variklis. Tai 24 vožtuvų DOHC V6 jėgos agregatas su lengvu aliumininiu cilindrų bloku ir variklio galvute. Ši jėgainė komplektuojama kartu su 6 laipsnių automatine „Shiftronic” transmisija, kuri greitai pasirodys ir serijiniuose „Hyundai” modeliuose. Atitinkant naujausius hibridinių automobilių standartus, „Portico” be benzininio variklio sumontuoti du elektra varomi varikliai. Pirmasis – 110 kW (136 AG) galingumo – priekiniams ratams, antrasis (60 kW, 83 AG) – varo galinius ratus. Tokiu būdu automobilis vienu metu gali būti varomas visais keturiais ratais (AWD – all wheel drive).
UAB „Vytaras”