Filmas, nepalikęs abejingų tarptautiniuose kino festivaliuose. Filmas, kuriame išgirsite vos kelias dialogo eilutes. Filmas, kurio emocinė įtampa lydi jo įstabų vizualumą. Filmas apie meilę ir laisvę. Filmas, apie kurio režisierių pasakyta daug, bet žinoma mažai. Negana to, filmas, kurio scenarijus parašytas per mėnesį, ir kuris nufilmuotas per dvi savaites. „Tušti namai” Europos ir JAV žiūrovui yra dar viena korėjietiškų atspalvių kino paslaptis, režisieriaus Kim Ki-Duko talento ir kulto dėka dar kartą pasiekianti Lietuvos kino teatrus.
Filmo „Tušti namai” veiksmas vyksta judraus, bevardžio miesto gatvėse, bet, kaip ir kituose Kim Ki-Duko filmuose, čia esama išretintos atmosferos, meditatyvių nuotaikų, sapną primenančios kokybės. Istorijoje esama keleto dramatiškų pokyčių. Jo struktūra originali: „Tušti namai” stebina netikėta avantiūra, meilės romanu, trilerio scenomis, keršto ir išgelbėjimo motyvais, pasaką primenančia maniera.
Neilas Youngas, kalbėdamas apie „Tuščius namus” ir filme atskleidžiamas moralines prieštaras, laisvės, meilės ir bausmės motyvus, apibūdina šią istoriją kaip tam tikrą šiuolaikinio pasaulietinio šventumo sakmę. „Tušti namai” neabejotinai gvildena ir asmeninės moralės bei atsakomybės temas. Pasak Neilo Youngo, trečiojoje filmo dalyje prieštaringai dera tragiški ir komiški elementai, atsiskleidžiantys transcendentinėje ekstra-dimensijoje, kurią retai galima aptikti šiuolaikiniame kine – nors pakliūname į bežodes teritorijas, artimas šiuolaikinei choreografijai, niekad neprarandame dėmesio personažams bei siužetui.
Pagrindinis „Tuščių namų” veikėjas, Tae-suk (akt. Jae Hee), atskleidžia klajokliškos laisvės, visuomenės paribio herojaus svajonę. Tae-suk yra neįprastas įsilaužėlis, atrakinantis laikinai apleistų, paliktų namų duris. Tačiau savo buvimu jis atgaivina tuščias erdves ir įkvepia joms gyvybės. Tapdamas laikinu namų šeimininku, jis juose jaukiai įsikuria, taisydamas paliktus sugedusius daiktus, nakvodamas svetimuose namuose, skalbdamas svetimus rūbus. Namus jis palieka beveik tokius pat, kokius rado – be jokių įsilaužimo ženklų, tik su jam pačiam žinoma jo buvimo čia istorija.
Viename iš šių namų į nesibaigiančią Tae-suk kelionę įsiterpia Sun-hwa (akt. Seung-yeon Lee), įkalintą tuščių namų šaltyje ir vyro despotijoje. Po dvejonių pasiryžęs grįžti ir ją išgelbėti, jis sviedžia golfo kamuoliuką viena iš trijų apleistuose namuose seniai neliestų golfo geležčių į jos vyrą, tuo metu eilinį kartą besikėsinantį į Sun-hwa kūną prieš jos pačios valią. Ir kartu su ja leidžiasi į svaiginančią kelionę kitų tuščių namų šilumos link. Tačiau iki pabaigos čia dar toli – o ji netikėta, viena iš tų, kurios žiūrovui palieka užsitęsusios pauzės įspūdį.
Įtaigi vaidyba ir subtili, įstatymo ir likimo paribiuose besivystanti meilės istorija sukuria dramatišką įtampą. Dėl originalumo, įtaigos ir itin savitų režisūrinių sprendimų „Tušti namai” daugelio kritikų laikomas vienu išradingiausių praeitų metų filmų.
Filmo „Tušti namai” premjera rugsėjo 16 dieną kino centre Coca – Cola Plaza Vingis.