Palangoje studentai atidarys kino industrijos cechą

Pirmadienį Palangoje įsikūrę gabiausi Europos kino mokyklų studentai mokysis pardavinėti kiną. Septintą kartą Baltijos pajūryje rengiamos „Vasaros media studijos” tema – „Filmų marketingas: propagavimas ir distribucija”.

Šiemet „Vasaros media studija” bus tarsi sumažintas profesionalios kino industrijos pavyzdys. Prieš patekdami į tikrąją kino rinką, studentai bendradarbiaudami su profesionalais galės išmėginti savo jėgas.

Į tradicinį Muzikos ir teatro akademijos renginį šiemet atvyks per 30 kino studentų ir dėstytojų iš užsienio – Danijos, Didžiosios Britanijos, Ispanijos, Suomijos, Vokietijos ir Prancūzijos.

Drauge su lietuviais svečiai dalyvaus intensyvių paskaitų kursuose bei praktiniuose užsiėmimuose. Kelis iš jų vesianti dėstytoja iš Londono Karaliaus koledžo išduos Kino rinkodaros kokteilio receptą, kalbės apie prekinio ženklo bei ryšių su visuomene reikšmę. Helsinkio media departamento atstovė skaitys paskaitą apie filmų peržiūras ir afišas, trumpo metražo filmų režisierius iš Didžiosios Britanijos dalysis patirtimi, kaip parduoti trumpametražį filmą.

Pagrindinius kino rinkodaros bruožus pristatys Danijos platintojų organizacijos atstovas, darbo mūsų šalyje patirtimi dalysis „Lietuvos kino” komercijos direktorė Aušra Duobienė.

Išklausę paskaitas studentai bursis į septynias tarptautines darbo grupes. Prodiuseriai, režisieriai, jų asistentai, dizaineriai, ryšių su visuomene specialistai parengs bei pristatys 7 filmų rinkodaros planus. Iš jų bus išrinktas vienas geriausias.

Neformalius studentų mokymus Palangoje rengia Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Mokomoji kino ir televizijos studija.
2005-09-05 00:51

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Kultūra su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.