Rugpjūčio pabaigoje AB „Laivitė” pradėtas remontuoti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos paieškos ir gelbėjimo laivas „Šakiai”. Tikėtasi, jog po mėnesio jis stos rikiuotėn.
Darbų apimtis didelė, tad remontas kainuos apie pusę milijono litų. Dalis laivo įgulos atostogauja, dalis prižiūri remonto darbus.
Uosto direkcijos Uosto priežiūros ir gelbėjimo tarnybos viršininkas Arvydas Narmontas, paklaustas, kodėl laivas „Šakiai” remontuojamas Uosto direkcijos lėšomis, jeigu jį ketinama perduoti Krašto apsaugos ministerijai, Lietuvos karinėms jūrų pajėgoms, atsakė, kad kol kas nėra jokių nurodymų, kad šis laivas turi būti kam nors perduotas.
„Šakiai” – buvęs žvejybos laivas, perdarytas į naftos surinkimo ir gelbėjimo laivą. A. Narmonto teigimu, jo būklė dar labai gera. Jis remontuojamas todėl, kad baigėsi penkerių metų laikotarpis, registro dokumentų galiojimas, būtina atstatyti laivo klasę. Tai privalu daryti. Konkursą remontuoti „Šakius” laimėjo AB „Laivitė” todėl, kad pasiūlė pigiausią kainą.
Teiravomės, ar per tą mėnesį, kol remontuojamas šis laivas, nelaimės atveju bus kam likviduoti taršą. Tarnybos viršininkas patikino, kad uoste „Šakiai” taršos likvidavimo operacijų neatlieka, yra per didelis, jis dirba dažniausiai jūroje. Čia jį pavaduotų Būtingės naftos terminalo reidiniai vilkikai, turintys visas būtinas priemones. O uoste ir toliau budi Uosto direkcijos laivas „Zunda”.