Nacionalinė aviakompanija „flyLAL – Lithuanian Airlines” pasipiktino Latvijos vyriausybei priklausančios oro bendrovės „airBaltic” veiksmais nesąžiningai ir neteisėtai reklamuojant savo paslaugas internete. „flyLAL – Lithuanian Airlines” žada prašyti „airBaltic” atlyginti patirtą žalą, kuri tikėtina gali siekti iki 5 mln. litų negautų pajamų.
Aviakompanija „airBaltic” pasinaudodama „flyLAL” vardu populiariausioje internetinės paieškos sistemoje „Google” patalpino savo reklamą, kuria yra pažeidžiami ne tik „flyLAL – Lithuanian Airlines”, bet ir vartotojų interesai. Jau kuris laikas „Google” paieškos laukelyje surinkus žodį „flyLAL”, vartotojas yra nukreipiamas į „airBaltic” internetinį puslapį.
„Tokiais savo veiksmais SAS grupei priklausanti Latvijos oro bendrovė „airBaltic”, pirmiausiai grubiai pažeidė sąžiningos verslo praktikos principus, „flyLAL” išimtines teises į įmonės vardo naudojimą ir prekės ženklą. Esame paskaičiavę, kad nesąžiningi konkurentų veiksmai mums galėjo kainuoti iki 5 mln. litų negautų pajamų”, – sako „flyLAL – Lithuanian Airlines” vadovas Tadas Pukšta.
Nacionalinės aviakompanijos atstovai tikisi, kad Latvijos oro bendrovė „airBaltic” nedelsiant nutrauks tokius nesąžiningus veiksmus ir ateityje laikysis pagrindinių sąžiningos verslo praktikos principų. Tuo atveju, jei „airBaltic” atsisakys geranoriškai nutraukti tokius savo veiksmus ir atlyginti „flyLAL – Lithuanian Airlines” jos patirtą žalą, pastaroji aviakompanija žada kreiptis į teismą.
„Neslepiame savo ambicijų artimiausiu metu susigrąžinti rinkos lyderės pozicijų, prarastų per privatizavimo procesus, galbūt ši grėsmė ir galėjo paskatinti Latvijos oro bendrovę imtis nesąžiningos konkurencijos veiksmų”, – teigia T.Pukšta.
„flyLAL – Lithuanian Airlines” taip pat neatmeta galimybės kreiptis ir į „Google”, kuri konkurentams leido rodyti savo reklamą, kai ieškoma informacijos apie „flyLAL”, bei imtis teisinių veiksmų šios kompanijos atžvilgiu.