Audi A8 – dar nepatirtas vairavimo malonumas

Audi ir toliau tobulina flagmano charakteristikas: nuo rugsėjo mėnesio Audi A8 pasižymės itin patobulintomis savybėmis. Dar tikslesnis valdymas, aukštesnio lygio važiavimo ir akustinis komfortas bei subtilūs dizaino ir salono patobulinimai pabrėžia išskirtinę šio modelio vietą sportiškiausių sedanų liukso klasėje. Tai, kaip idealiai A8 suderina sportišką, elegantišką dizainą su neprilygstamomis valdymo savybėmis bei aukščiausio lygio komfortu ir siektinais aplinkosaugos standartais, yra pateikiama Audi A8 2.8 FSI: CO2 emisija kilometrui sudaro 199 gramus, tai geriausias rodiklis klasėje.

Įspūdingos valdymo savybės, novatoriškos technologijos ir išskirtinis dizainas bei įranga – Audi A8 charakterizuoja savitą, meistriškai ištobulintą sportiškumo dvasią prabangos sektoriuje. Audi A8, kaip prekinio ženklo gamos flagmanas, įkūnija Audi progresyvumą: jo itin tvirtas lengvo aliuminio lydinio kėbulas sukurtas pagal Audi Space Frame rėmo konstrukciją, galingi FSI ir TDI varikliai su tiesioginiu įpurškimu, nuolatinė keturių ratų pavara ir daug pagyrų sulaukusi MMI valdymo sistema yra tik keli iš daugelio Audi elementų, atspindinčių Vorsprung durch Technik šūkį aukščiausioje automobilių klasėje.

Optimaliausias kuro suvartojimas klasėje

Audi A8 2.8 FSI yra naujas modelis automobilių grupėje. Kartu su FSI tiesioginiu benzino įpurškimu ir novatoriška Audi vožtuvų sistema AVS, šis variklis išvysto 154 kW (219 AG) galią, pasiekiantis maksimalų 280 Niutono-metrų sūkio momentą esant 3000 – 5000 apsisukimų per minutę. Šie gausūs rezervai ir – aliuminio Space Frame rėmo konstrukcijos dėka – nepaprastai mažas transporto priemonės, tik 1690 kilogramų, svoris garantuoja itin greitą akceleraciją bet kuriuo metu. A8 2.8 FSI nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 8,0 sekundes, maksimalus greitis yra 238 km/val.

Apart šių įtikinamų skaičių A8 su 2.8 litro FSI varikliu pasižymi itin nedideliu kuro suvartojimu savo klasėje: vidutinės kuro sąnaudos 100 kilometrų viso labo yra 8,3 litro, pagal standartinio testo metodą. Tai atitinka tik 199 gramų CO2 emisiją vienam kilometrui.

Sedanas unikaliam vairavimo patyrimui

Visas modelių spektras suteiks dar neregėtą vairavimo patirtį: A8 buvo sistemingai tobulinamas visais rakursais ir taurinta unikaliu sportiškumo ir elegancijos bei pranašumo ir rafinuotumo mišiniu. Valdymas vairu su įvairiomis vairo mechanizmo padėtimis ir stiprintuvo prisitaikymu pagal važiavimo greitį buvo optimizuoti ir yra kur kas tikslesni. Amortizatoriai, guoliai ir adaptyvinė pneumatinė pakaba buvo modifikuoti. Tad, A8 reaguoja greičiau į vairo sūkius, preciziškai susidoroja su žieminiais provincijos keliais – matyt stabilumo dėka – išlieka ramus ir išlaiko idealų stabilumą važiuojant dideliu greičiu.

Išskirtinis patogumas dėl pakabos ir garso izoliacijos

Kartu su valdymo charakteristikomis buvo pagerintas ir važiavimo patogumas: pneumatinė pakaba dabar labiau reaguoja į kelio dangos nelygumus. Nuolat prie kelio dangos prisitaikančių amortizatorių nauji izoliaciniai sluoksniai sumažina trintį, nauji vožtuvai optimizuoja jų savybes ir todėl yra perreguliuota visa hidraulinė sistema. A8 judėjimas skersinėmis jungtimis yra visiškai be vibracijos. Judesių ir kelio dangos garsų izoliacijos paketas užtikrina prabangiame Audi sedane išskirtinį komfortą.

Akustika A8 buvo tobulinama ir optimizuojama naudojant novatoriškas medžiagas – galų gale, garso izoliacija Audi visada vertinama sumanios lengvos konstrukcijos aspektu. Rezultatas: be papildomo svorio Audi A8 demonstruoja mažiausius judesių, kelio dangos bei aplinkos triukšmo rodiklius savo klasėje. Audi A8 yra vienas iš tyliausių automobilių pasaulyje – pagrindinis veiksnys norint mėgautis komfortu tolimų kelionių metu.

Patogumas ir saugumas su pagalbinėmis sistemomis

Audi pagalbininkas persirikiuojant (side assist) naudoja modernią radarų technologiją. Speciali „persirikiavimo eismo juostomis” sistema Audi side assist iškart įspėja vairuotoją apie pavojingas situacijas: jei kita transporto priemonė patenka į kritinę zoną, iškart įsižiebia geltonas šviesos diodas (LED) ant išorinio veidrodėlio. Jei, neskaitant įspėjimo, A8 vairuotojas rodo posūkio rodyklę norėdamas pakeisti eismo juostą, šviesos diodas tampa ryškesnis ir greitai, kas sekundę, blykčioja. Iš esmės yra neįmanoma jo nepastebėti, nes žmogaus akis yra jautri kontrasto periferiniame regos lauke pasikeitimams.

Audi kelio juostų „sekimo” signalas įspėja vairuotoją jei pastarasis netyčia nukrypsta iš kelio juostos. Nedidelė kamera, esanti ant priekinio stiklo virš galinio vaizdo veidrodėlio stebi kelią automobilio priekyje; galingas kompiuteris atpažįsta kelio juostos žymas. Jei vairuotojas ant jų užvažiuoja to neparodydamas posūkio signalais, Audi pagalbinė sistema perspėja vairuotoją sukeldama vibraciją vairo mechanizme.

Progresyvus dizainas, su charakteringais patobulinimais

Naujos smulkmenos kiek pakeitė eksterjerą, bet tik specifinėse ir tikslingose zonose – nuo vienarėmių radiatoriaus grotelių iki naujų išorinių veidrodėlių su integruotais indikatoriais, nuo naujų ratlankių dizaino iki naujos išvaizdos LED galinių žibintų. Nauji dažai užbaigia aukštos kokybės aliuminio pritaikymą, naujų spalvų bei interjero detalių vientisumą.

Pirmas žvilgsnis

Audi A8

Kėbulas:

” Itin dinamiškas ir elegantiškas dizainas;

” Audi Space Frame rėmo konstrukcija iš aliuminio yra labai lengva ir tvirta;

” Matmenys: ilgis 5,06 m, plotis 1,89 m, aukštis 1,44 m, važiuoklė 2,94 m;

” Ilgesnė versija yra 5,19 m ilgio su 3,07 m važiuoklės baze;

” Novatoriško akustikos paketo dėka dar mažesnis garso pralaidumas.

Varikliai:

” V6 ir V8 jėgos agregatai, V10 ir W12 aukščiausios klasės modeliams;

” FSI ir TDI tiesioginio įpurškimo agregatai;

” Puikūs sukimo momento bei eksploatacinių savybių duomenys;

” Naujas efektyvesnių savybių 2,8 FSI modelis šioje klasėje.

Pavarų dėžė ir transmisija:

” Nuolatinė keturių ratų pavara quattro su 6 pakopų tiptronic pavarų dėže;

” Tolygiai persijungianti automatinė Multitronic priekinių varomųjų ratų transmisija ir 7 pakopų „rankinio” režimo pavarų dėžė.

Važiuoklė:

” Aliuminio važiuoklė, penkių jungčių priekinė pakaba, trapezoidinė galinė pakaba;

„Patikima automatinio vairavimo galimybė, geresnis manevringumas;

” Tikslesnis ir paklusnesnis valdymas;

” Keramikiniai stabdžiai S8 ir W12;

” Pneumatinė pakaba su patobulinta reakcija.

Įranga:

” Išskirtinai aukštos kokybės interjero stilius, daugybės parinkčių galimybė;

” Naujų spalvų ir apdailos pasirinkimas;

” Platus standartinės įrangos asortimentas;

” Naujos pagalbinės persirikiavimo Audi side assist ir eismo juostų Audi lane assist pagalbinės sistemos;

” Neprilygstama Bang & Olufsen Advanced Sound System garso sistema;

” Bluetooth sąsajos automobilio telefonas, DAB skaitmeninis radijas.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.