Brangesni gėrimai didina apyvartas

2007 m. I-ąjį ketvirtį didžiausios alkoholinių gėrimų ir tabako gaminių importuotojos „Mineraliniai vandenys” pardavimai sudarė 109 mln. litų. Tai yra 50 proc. daugiau nei per tą patį 2006 m. laikotarpį.

„Apyvartos augimą labiausiai skatino didėjančios gyventojų pajamos bei naujų sutarčių pasirašymas su naujais alkoholinių ir gaiviųjų gėrimų gamintojais. Išliekančios tendencijos leidžia prognozuoti, kad iki metų pabaigos mums pavyks išlaikyti panašų augimo tempą”, – teigė MV generalinis direktorius Julius Gendvilis.

Bendrovės vadovas pastebi, kad praėjusiųjų metų pabaigoje, o taip pat ir I ketvirtį buvo galima pastebėti gana aiškias tendencijas – vartotojai perka vis brangesnius gėrimus. Šių metų pradžioje pirkėjai pirko net 25 proc. brangesnius gėrimus, lyginant su praėjusiais metais.

Didėjanti pirkėjų vartojamoji galia, augantis užsienio turistų skaičius, ar pakitę iš užsienio grįžtančių Lietuvių vartojimo įpročiai lemia tai, jog Lietuvoje vis labiau įsitvirtina pasaulinių prekinių ženklų alkoholiniai gėrimai. Jau dabar atskirose gėrimų kategorijose dominuoja tokie prekiniai ženklai kaip Hennessy, Moet&Chandon, Grant’s.

„Mineraliniai vandenys” yra didžiausia didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais bei tabako gaminiais bendrovė Lietuvoje. Bendrovės partneriai – pasaulinio garso gamintojai, kuriems priklauso tokie prekių ženklai kaip „Hennessy”, „Moet & Chandon”, „Camus”, „Metaxa”, „Absolut vodka”, „William Grant”, „Red Bull”, „Pepsi”, „Antinori”, „Baron Philippe de Rothschild” ir kt.
Bendrovė nuo 2005 m. valdo specializuotą vyno parduotuvių tinklą „Gero vyno parduotuvė”, o per prekybos tinkluos platinamiems vynams taiko specialią ženklinimo sistemą „MV ekspertai rekomenduoja”.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.