Vartotojų teisių gynėjai nusitaikė į avalynės pardavėjus.
„Mus užplūdo vartotojų skundai dėl parduodamos nekokybiškos avalynės. Vos spėjame juos nagrinėti. Jeigu pardavėjai nepaisys mūsų rekomendacijų, būsime priversti apie juos skelbti interneto svetainėje, per žiniasklaidos priemones”, – sakė Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos Klaipėdos skyriaus vedėja Raimonda Bučinskienė.
Inspekcijos specialistai vakar sukvietė avalynės pardavėjus į seminarą.
Viešnios iš Kauno technologijos universiteto aiškino, kaip atpažinti nekokybišką prekę, kaip informuoti vartotoją ir išvengti konfliktų.
Gaminiu nepatenkinti pirkėjai kone kasdien kreipiasi į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją. Prireikus avalynė siunčiama ekspertizei į bandymų laboratoriją Kaune.
Kauno technologijos universiteto Dizaino ir technologijų fakulteto dekanė ir laboratorijos vedėja profesorė Virginija Jankauskaitė pastebėjo, kad dėl avalynės susidėvėjimo vis dažniau būna kalti patys pirkėjai.
„Mūsų šalyje dar nėra avalynės dėvėjimo kultūros. Žmonės nemoka tinkamai prižiūrėti batų. Bet tenka pripažinti, kad Lietuvoje parduodama daug nekokybiškos avalynės. Jeigu kaina atitiktų kokybę, tiek daug parduotuvių nebūtų. Lietuviai už batus moka triskart daugiau nei, pavyzdžiui, vokiečiai”, – tvirtino specialistė.
Lietuviams tinkamiausi Vokietijoje ir Austrijoje pagaminti batai. Tačiau, pasak V.Jankauskaitės, Lietuvos gamintojų avalynė neprastesnė.
Uostamiestyje batų galima įsigyti daugiau nei 70 parduotuvių.
išties problema-batus pirkau prieš kelis mėnesius,pradėjus avėti, jau po trečio karto iširo visa priekinė bato siūlė.Ir čekio nerandu…