JAV, Honkongo, Didžiosios Britanijos ir Australijos klientai savo „Ferrari” priversti laukti dvejus metus, praneša „The Wall Street Journal”. Eilė Italijoje ir Vokietijoje siekia apie 18 mėnesių.
Dėl nuo vienų iki dvejų metų padidėjusios eilės daugiausiai kaltinami regionai, kuriuose anksčiau „Ferrari” pardavinėjami nebuvo – Artimieji Rytai, Rusija ir Kinija.
„Ferrari” vadovas Lukas Kordero di Montezemolo (Luca Cordero di Montezemolo) dar 1999 metais pažadėjo, jog įmonė gamins tik išskirtinius automobilius ir metinė gamyba neviršys 5 tūkst. vienetų. Tačiau pernai įmonė pagamino 5,7 tūkst. „Ferrari”, o šiemet produkcija turėtų padidėti iki 6 tūkst. automobilių.
Pasak „Ferrari” vadybininkų, 18 mėnesių laukti dar būtų suprantama, tačiau dvejų metų eilė yra per ilga, ir potencialūs klientai gali pasirinkti „Porsche” ar „Lamborghini”. Dėl to tarpininkai siūlo klientams įsigyti naudotus „Ferrari”, bet ir jų kainos bei populiarumas sparčiai auga dėl naujų automobilių trūkumo.