Kauno Mykolo Žilinsko paveikslų galerijoje Klaipėdos koncertų salės Brass kvintetas baigė ansamblio 20-mečiui skirtą trijų koncertų ciklą.
Kauniečiams koncertavo Vilmantas Bružas (kolektyvo vadovas, trimitas), Alius Maknavičius (trimitas), traumuotą Algį Ulteravičių pakeitęs vilnietis Marius Rancovas (valtorna), Steponas Sugintas (trombonas) ir Jurgis Dargis (tūba).
Klaipėdiečių Brass kvinteto pirmojo koncerto dar lapkritį klausėsi uostamiesčio publika, jame grojo ir svečiai bei kolegos „Sostinės vario kvintetas” (vadovas – klaipėdietis Algirdas Januševičius). Antrasis įvyko Šiaulių filharmonijoje dalyvaujant dainininkei Daliai Kužmarskytei (mecosopranas).
Trečiasis koncertas išsiskyrė ypatinga atmosfera, specifine aura, kurią kūrė ne tik atlikėjai, bet ir pati galerijos aplinka. Ansamblis grojo puikios akustikos salėje, kurioje buvo eksponuojami nužudytojo kunigo Ričardo Mikutavičiaus išlikę senoviniai kolekcijos paveikslai (eksponuojami net tušti rėmai, metalinės suardytų eksponatų detalės). Koncerto klausėsi nors ir negausi, tačiau išprususi laikinosios sostinės publika. Visa tai kūrė jaukią, intymią nuotaiką, pats koncertas priminė praėjusių amžių saloninį muzikavimą.
Atlikėjai pademonstravo gebantys interpretuoti įvairios stilistikos muziką, pradedant K.Monteverdžio fragmentu iš operos „Orfėjas” (taip kolektyvas atsiliepė į viso pasaulio operos žanro gimimo 400-mečio paminėjimą), A.Skarlačiu, baroko genijais J.S.Bachu ir F.Hendeliu ir baigiant džiazo standartais. Didžiausių aplodismentų ir šūksnių „bravo” susilaukė visi dainininkės D.Kužmarskytės pasirodymai: vedančioji Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro solistė grakščiai ir lengvai atliko A.Skarlačio arijetę, šmaikščiai – Dž.Rosinio Rozinos kavatiną iš op. „Sevilijos kirpėjas”. Artistinis talentas bei teatrinė patirtis atsiskleidė dainuojant Ž.Ofenbacho Griserie arijetę ir V.Chiaros „La spagnola” (aranžuotės – nuolatinio kvinteto partnerio R.Giedraičio). Vienas ryškiausių koncerto momentų – J.S.Bacho fugos g-moll atlikimas iš visame pasaulyje garsaus „Canadian Brass” repertuaro. Kūrinys nuskambėjo sukauptai, santūriai, buvo puikus fugos balsų reljefas. Publika susižavėjimo neslėpė ir po nostalgiško Vaclavo Trojano Varlės romanso (solo trombonu – S.Sugintas). Taip pat skambėjo V.A.Mocarto Adagio, J.S.Bacho Badinerija (Virgilijaus Nemaniūno aranžuotė), Ž.Bizė Karmen Suita ir J.Baptist Arbano Variacijos Venecijos karnavalo tema.
Jubiliejaus proga buvo priminti svaresni dabar garsaus ir žinomo kolektyvo biografijos faktai, reikšmingesni jo metraščio puslapiai.