„Google” interneto ir žiniasklaidos konkurentės nerimauja dėl galimos konsolidacijos interneto reklamos rinkoje ir, prognozuojama, ragins konkurencijos prižiūrėtojus atidžiai įvertinti interneto paieškos lyderės 3,1 mlrd. JAV dolerio pasiūlymą „DoubleClick”.
„Google” penktadienį nurungė „Microsoft” ir „Yahoo” lenktynėse dėl interneto reklamos tiekėjos „DoubleClick” ir užsitikrino lyderės pozicijas interneto reklamos sektoriuje.
„Microsoft” teigė, jog sandoris leis „Google” įgyti milžinišką galią rinkoje ir suteiks didžiulį kiekį informacijos apie vartotojų elgesį internete.
„Šis pasiūlymas dėl įsigijimo kelia daug klausimų dėl konkurencijos ir privatumo, – sakė „Microsoft” viceprezidentas Bredas Smitas (Brad Smith). – Manome, jog šis susiliejimas turi būti atidžiai ištirtas prižiūrinčių institucijų, kad būtų užtikrinta konkurencija interneto reklamos rinkoje”.
Sektoriaus analitikai pažymėjo, jog sandoris leis „Google” skirti daugiau dėmesio įtakai už interneto reklamos ribų – spaudoje, televizijoje ir radijuje.