„Hyundai” pristatys prestižinį sedaną „Concept Genesis”

2007 balandžio 4 d. Niujorko tarptautinėje automobilių parodoje „Hyundai” surengs pasaulinį „Concept Genesis” debiutą. Šia koncepcija pagrįstas automobilis yra ateities konstrukcijos ir dizaino pavyzdys, tai užpakalinių ratų varomas aukščiausios kokybės sportiškas sedanas, kuris 2008 m. „Hyundai” gaminių serijai suteiks daugiau prestižo, rafinuotumo ir elegancijos.

„Concept Genesis” praplečia mūsų automobilių grupę, formuoja naują jų veikimo, dizaino ir kokybės sąvoką, – teigė Steve’as Wilhite’as, „Hyundai Motor America” vyriausiasis už operacijas atsakingas pareigūnas. – Kai jis pasirodys 2008 m., padės „Hyundai” prasiveržti į konkurencinę kovą su rimtais varžovais, „Genesis” – tai tikras iššūkis.”

„Concept Genesis” įrengtas visiškai naujos „Hyundai” užpakalinių ratų pavaros platformos prototipas, tai atspindi troškimą padidinti prekės ženklo patrauklumą nusimanantiems vairavimo entuziastams. „Concept Genesis” yra varomas „Hyundai” naujai sukurtos „Tau DOHC” 32 vožtuvų V8 jėgainės. „Concept Genesis” žymi „Hyundai” automobilių aukščiausios kokybės veikimo pradžią.

„Concept Genesis” atskleidžia nepaprastą „Hyundai” troškimą tiekti pasaulinės klasės gaminius, apimančius visus modelių segmentus, – teigė Johnas Krafcikas, „Hyundai Motor America” Gaminių kūrimo ir strateginio planavimo skyriaus viceprezidentas. – Kartu su „Genesis” mes įgijome unikalaus gaminio teikiamą padėtį – visiškai nauja, didelio pajėgumo užpakalinių ratų pavaros platforma; galinga jėgainė; aukščiausios kokybės pažangus dizainas – viskas už gerokai mažesnę nei 30 000 dolerių kainą.”

„Concept Genesis” užpakalinių ratų pavaros konstrukcija pirmą kartą pritaikoma „Hyundai” modeliui JAV. Dėl užpakalinių ratų pavaros užtikrinamas 53:47 priekinis / užpakalinis svorio pasiskirstymas, kuris reikalingas optimaliam valdymui ir patobulina vairavimo charakteristikas. „Concept Genesis” aukščiausios kokybės valdymas ir vairavimas, be to, yra kontroliuojami elektroninės stabilumo kontrolės (ESC) – pramonėje pačios svarbiausios naujos saugumo technologijos. „Hyundai” yra visų populiarių automobilių rūšių lyderė, taikant standartinę ESC: daugiau nei į 70 procentų 2007 m. „Hyundai” parduotų automobilių kaip standartinė įranga buvo įdiegta ši gyvybę gelbstinti technologija. ESC nuolat analizuoja kelio greitį, vairavimą, droselio padėtį, šoninio nuokrypio dydį ir kitus veiksnius. Vidinis mikroprocesorius nustato, ar transporto priemonė yra per mažai arba pernelyg daug valdoma vairuojant, jis gali stabdyti atitinkamus ratus bei sumažinti variklio galią, kad būtų išlaikyta saugi transporto priemonės eiga.

Kadangi vientisos konstrukcijos pavojingose vietose naudojamas itin tąsus plienas, „Concept Genesis” dinaminis sukamasis tvirtumas yra 12-14 procentų didesnis, o BIW svoris yra mažesnis negu BMW 5 serijos ir „Mercedes-Benz” E klasės automobilių. Šis kietesnis, lengvesnis, didesnis korpusas – puikus pagrindas pasaulinės klasės dinamikai, jis leidžia sumažinti triukšmo lygį transporto priemonės viduje.

„Concept Genesis” veikimą patobulina visiškai naujas „Tau” 4,6 litrų V8 variklis, pritaikytas ZF 6 greičių automatinei transmisijai su SHIFTRONIC® rankine kontrole ir riboto slydimo diferencialu. „Tau” išvysto didesnę nei 300 arklio jėgų galią, tad patenkina reikalavimus vartotojų, kuriems automobilio veikimas labai svarbus. Šis jėgainės derinys leis „Genesis” išvystyti 60 mylių per valandą greitį per mažiau nei 6 sekundes. „Tau” variklis yra sukurtas numatant galimybių ateičiai. Būsimieji „Tau” variantai gali suteikti daugiau pakeitimo, paspartintos indukcijos galimybių ir kitų technologinių patobulinimų.

„Genesis” įrengta pakaba yra viena iš moderniausių ir labiausiai patobulintų esamų pakabų už bet kokią kainą. Priekinė 5 jungčių pakaba turi viršutinius ir apatinius pečius, sujungiančius priekinius ratus su važiuokle. Ši meistriškai sujungta konstrukcija sudaro ašį su išilginėmis svirtimis, ji stipriai sumažina nepageidaujamą vairo veikimą, taip pat padidina atsakomąjį poveikį. 5 jungčių nepriklausoma užpakalinė pakaba yra taip pat modernizuota, ji įgalina sukurti tikslią pakabos geometriją, reikalingą neįtikėtinam važiavimo ir valdymo meistriškumo lygiui. Geresnių priekinės ir užpakalinės pakabų galimybės tapo maksimalios, sukūrus vairuotojo pasirenkamus dinaminius nustatymo parametrus, leidžiančius važiuoti pagal poreikius ir išnaudoti ypatybes, atsižvelgiant į juos.

„Genesis” dizainas yra pažangi modernaus sportinio sedano su užpakalinių ratų pavara interpretacija. Siekiant išnaudoti dinamines jėgainės galimybes, kuriant „Genesis” buvo derinamos ryškios, skulptūriškos formos, jungiančios tikslias detales, natūralias medžiagas ir novatorišką apšvietimą, kad būtų suteiktas meistriškai sukurto, aukščiausios kokybės dizaino estetinis įspūdis.

„Genesis” tęsia „Hyundai” tradiciją standartizuoti svarbiausią gyvybę gelbstinčią aktyviosios saugos technologiją, tokią kaip elektroninė stabilumo kontrolė (ESC), kurią sudaro sukibimo jėgos kontrolė, 8 oro pagalvės ir aktyvieji atlošai galvai.

” Užvedimas mygtuko paspaudimu

” Navigacija su atsargine kamera

” Bevielio sujungimo technologija

” USB / pagalbinis įdedamas lizdas

” HD radijo imtuvas

” XM palydovinis radijas

” „Infinity® Discrete Surround” garso sistema

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.