Šią savaitę vykstančioje Ženevos automobilių parodoje „Renault” koncernas pristato visiškai naują mažąjį miesto automobilį „Renault Twingo”. Naujasis modelis pasirodys prekyboje šių metų birželio mėnesį ir kartu su „Clio Campus/Clio Storia”, „Modus” ir „Clio III” sudarys „Renault” gamą mažų automobilių segmente.
Į naująjį „Twingo”, kuris pasiskolina važiuoklę iš kitų „Renault” B segmento automobilių, bus montuojami 4 skirtingi varikliai, įskaitant naują galią ir nedidelį degalų suvartojimą derinantį 100 AG TCE (Turbo Control Efficiency) benzininį variklį. Šis variklis ypatingu dinamiškumu išskirs „Twingo” iš pirmtakų. Pirkėjams taip pat bus siūlomas ekonomiškas 1,5 litro dCi 65 AG dyzelinis variklis bei 1,2 litro 60 AG ir 1,2 litro 16V 75 AG benzininiai varikliai, kuriuos papildys 5 pavarų mechaninė arba „Quickshift” robotizuota (pilnai arba pusiau automatiniais režimais) greičių dėžės (pastaroji tik su 1,2 litro 16V 75 AG varikliu).
Naujojo „Twingo” modelio ilgis – 3,601 m. (170 mm daugiau nei pirmtako), plotis – 1,640 m., aukštis – 1,472 m., o ratų bazė – 2,367 m. „Twingo” pilnai išnaudoja nedidelius automobilio gabaritus ir įkūnija „Renault” patirtį optimaliai išnaudoti kėbulo erdves ir salono galimybes. Galinės sėdynės gali būti sulankstomos padidinant bagažinės tūrį, o priekinė keleivio sėdynė gali būti palenkta į priekį ir taip suformuotas stalas.
Naujojo „Twingo” bagažinės tūris siekia nuo 165 iki 285 litrų esant visoms keturioms sėdynėms ir net 959 litrus pertvarkius automobilį į dvivietį. Tai geriausias rodiklis tarp šio segmento automobilių. Be to, automobilio salone yra net 11 gerai apgalvotų daiktų pasidėjimo vietų.
Pirkėjams bus siūlomos 6 naujojo „Twingo” versijos: Access/Authentique, Expression, Privilege, Initiale, Dynamique ir GT. Pastarosios dvi versijos pastebimai skirsis nuo kitų „Twingo” versijų ir akcentuos automobilio dinamiškumą. Šioms „Twingo” versijoms bus montuojami specifiniai priekiniai buferiai bei šviesiai pilki rūko žibintų apvadai. Taipogi juos išskirs juodos spalvos priekinių žibintų zona ir tamsiai pilkos spalvos išorinių veidrodėlių laikikliai. GT versijoje taip pat bus montuojamas aliuminiu padengtas galinis spoileris, chromuotas išmetimo vamzdis ir 15 colių aliumininiai „Noxiane” lieti ratlankiai.
Į naujuosius „Twingo” bus montuojama „Audio Connection Box” įranga, leidžianti groti USB rakte, nešiojamame MP3 ar iPod grotuve saugomas asmenines muzikos kolekcijas per automobilio garso sistemą, kuris turės vaire integruotą valdymą. Taipogi „Twingo” bus siūlomas su „Bluetooth” laisvų rankų telefono valdymo įranga su skambučio užlaikymo funkcija saugesniam vairavimui.
Sekdami „Mano Twingo” (My Twingo) filosofija, pirkėjai galės individualizuoti automobilio saloną bei išorę ir prisitaikyti automobilį prie savo poreikių. Tam siūlomi įvairūs dekoratyviniai elementai bei novatoriški vidaus aksesuarai – originali daiktadėžė (Organizer Box) ar makiažo dėžutė (Makeup Box) ir kiti.
Kuriant naująjį „Twingo”, pagrindinis dėmesys buvo skiriamas automobilio saugumui. „Twingo” atitinka visus šios srities reikalavimus: įmontuota avarijų prevencijos sistema, keleivių apsauga susidūrimo atveju, automobilio laikysena kelyje stabili ir nuspėjama. Dėka tvirtos naujojo „Twingo” konstrukcijos, stabdžių ir pakabos parametrų, ergonomikos bei aukštesnių klasių automobilių lygį atitinkančios įrangos „Twingo” galės įveikti net sudėtingiausius avarijų testus ir tampa vienu iš saugiausių modelių mažų miesto automobilių segmente.
Naujos kartos „Twingo” automobilyje taipogi yra daug saugos ir komforto įrangos, kurios nebuvo ankstesnėse versijose, įskaitant šonines oro pagalves, automatinę klimato kontrolę, greičio palaikymo (cruise control) funkciją ir greičio ribotuvą, reguliuojamo aukščio vairą, automatinį priekinių žibintų įjungimą ir kt.
Nežiūrint visų automobilio privalumų, naujasis „Twingo” yra nebrangus automobilis tiek įsigyti, tiek naudoti. 1,5 litro dCi varikliu varomas „Twingo” sunaudoja ypatingai mažai degalų ir išmeta tik 113 g/km CO2. Net su galingiausiu varikliu „Twingo” skleidžiama CO2 emisija neviršija 140 g/km. Automobiliui bus suteikiama 12 metų garantija nuo korozijos.
Nuo pirmojo „Twingo” gamybos pradžios 1993 m. balandžio mėn. „Renault” pardavė daugiau nei 2,4 mln. šių automobilių. Per šį laikotarpį pirkėjams buvo pasiūlytos 7 „Twingo” kolekcijos bei daug įvairių ribotos laidos bei specialių versijų. 47 proc. „Twingo” savininkų Prancūzijoje ir Vokietijoje, pirkdami naują automobilį, senesnįjį „Twingo” modelį keisdavo į naują „Twingo”.
Naujasis „Twingo” yra pirmasis „Renault” automobilis, kuris buvo atnaujintas vadovaujantis „Renault Commitment 2009” programa, todėl turėjo atitikti itin griežtus kokybės ir pelningumo reikalavimus. Naujasis „Twingo” automobilis bus gaminamas Novo Mesto gamykloje Slovėnijoje.
Atnaujintas „Twingo” papildys „Renault” automobilių asortimentą mažų automobilių (A ir B) rinkos segmentuose. Be praktiško, išraiškingo ir kompaktiško 3,6 m. ilgio „Twingo”, pirkėjams siūlomas 3,8 m. ilgio universalus ir pigios eksploatacijos „Clio Campus/Clio Storia”, 3,8 m. ilgio šeimoms skirtas daugiafunkcinis automobilis „Modus” bei šiek tiek trumpesnis nei 4 metrų, bet didesnio automobilio parametrus atitinkantis „Clio III”.