Praėjusiais metais bendrovės „Alita” konsoliduoti pardavimai išaugo 5 proc. – nuo 136,5 iki 143,5 mln litų. Preliminarus konsoliduotas grynasis pelnas sumažėjo 3, 5 proc. – iki 17, 6 mln.
Grynasis įmonės pelnas šiek tiek sumažėjo dėl ženkliai išaugusių investicijų į naujų gamybos technologijų kūrimą, diegimą bei dėl intensyvios verslo plėtros užsienio šalyse, kas lėmė geresnius pardavimo rezultatus.
Pasak „Alitos” generalinio direktoriaus Vytauto Junevičiaus, alkoholinių gėrimų pardavimai užsienio rinkose praėjusiais metais padidėjo 39 proc. – labiausiai kaimyninėje Latvijoje. Plėtrą šioje šalyje lėmė sėkmingas bendradarbiavimas su „Maxima LT” tinklu bei Latvijos didmenininke „Greis logistika”, metų pabaigoje Rygoje įsteigta „Alitos” atstovybė.
Putojantį vyną „Alita”, kokteilius „Mix”, degtinę „Premium gera” bei kitus gėrimus bendrovė eksportavo ir į Didžiąją Britaniją, Airiją, Ispaniją, Jungtinius Arabų Emyratus, Suomiją, Estiją, Vokietiją, Lenkiją, Jungtines Amerikos Valstijas, Japoniją.
Praėjusiais metais net 23 procentais išaugo „Alitos” gaminamo putojančio vyno pardavimai ir šiuo metu bendrovė užima 74 proc. šalies rinkos.
„Pastaraisiais metais vartotojai vis dažniau renkasi kokybiškus, brangesnius gėrimus. Todėl vis dažniau perkamas žinomas putojantis vynas, o ne gazuotas vyno gėrimas”, – sako „Alitos” generalinis direktorius V. Junevičius.
Bendrovė ir šiais metais ketina mokėti dividendus.