Prie aviakompanijos „flyLAL – Lithuanian Airlines” („flyLAL”) akcininkės „flyLAL Group” netrukus prisijungs dar kelios įmonės. Nuo aviakompanijos atskyrus visas tiesiogiai su skrydžiais nesusijusias veiklas bei pakeitus gaunamų pajamų struktūrą, prognozuojama, kad šiemet „flyLAL Group” konsoliduota veikla bus pelninga.
Kaip ir buvo planuota, aviakompanijai „flyLAL – Lithuanian Airlines” priklausantis mokymo centras ir technikos departamentas bus perkeltas į atskiras ir jau seniau registruotas bendroves „flyLAL Training Center” ir „flyLAL Technics”. Nuo gegužės pradžios individualią veiklą pradedančios bendrovės bus 100 proc. valdomos „flyLAL Group” ir bus grupės sudėtyje.
„Laikomės gerai žinomo principo, kad vieną nuo kitos atskyrus nesusijusias veiklas, atsiranda geresnės aplinkybės vystyti verslą – savarankiškumas, aiškūs finansai ir savikaina, valdymo struktūra, orientuojamasi į pagrindinę veiklą. Pavyzdžiui, atskyrę aviakompanijos bilietų kasas į atskirą bendrovę UAB „BPC Travel”, ne tik išsiplėtė jos paslaugų spektras, bet ir pardavimų apimtys vos per metus patrigubėjo”, – sako „flyLAL Group” valdybos narys Gediminas Žiemelis.
Iki gegužės mėnesio planuojama baigti lėktuvų angaro statybas, todėl iš techninės veiklos „flyLAL Technics” pajamas šiemet planuojama padidinti 1,5 karto. Šiuo metu „flyLAL” technikos departamentas vienu metu gali aptarnauti 2 „Boeing” markės lėktuvus. Naujasis angaras leis aptarnauti daugiau klientų.
Baigiamas atnaujinti ir mokymo centras – įrengtos naujos mokymo klasės, sukurta savita pardavimų struktūra, suformuotas gerokai platesnis paslaugų spektras, ruošiamos kelios salės praktiniams treniruokliams.
Kovo pradžioje planuojama įsteigti dar vieną naują įmonę, kuri taip pat priklausys „flyLAL Group”. Kokia veikla užsiims naujai steigiama „Aviation assets management”, žadama pranešti netrukus.
Pakeitus gaunamų pajamų struktūrą, AB „flyLAL Group” šiemet tikisi uždirbti 3 mln. litų konsoliduoto pelno. Jos valdomos aviakompanijos „flyLAL – Lithuanian Airlines” vasaros skrydžių tvarkaraštyje, kuris netrukus bus pristatytas, ženkliai didėja užsakomųjų ir mažėja reguliariųjų reisų.
„flyLAL – Lithuanian Airlines” veikia rinkoje, kur yra mažas keleivių srautas ir didelės išlaidos, skraidinant keleivius. Todėl žadame atsisakyti nepelningų reguliariųjų skrydžių ir, padidinę užsakomųjų reisų dalį, daugiau uždirbti iš jų”, – sako G. Žiemelis.
Anot jo, reguliariųjų reisų skaičių planuojama padidinti pastačius naująją „flyLAL Group” keleivių terminalą, kuris leistų reguliariesiems skrydžiams atsivežti daugiau keleivių iš kitų oro uostų.