Praėjusiais metais „Vilkės” apyvarta išaugo ketvirtadaliu

2006 m. mėsos perdirbimo UAB „Vilkė” pabaigė 24.6 proc. išaugusia apyvarta. Praėjusiais metais „Vilkė,” užsiimanti žalios mėsos bei skerdenų pardavimu, o taip pat gaminanti ir realizuojanti savo gaminius su „Klaipėdos mėsinės” prekiniu ženklu, savo produkcijos pardavė iš viso už 77.3 mln. litų. 2005 m. įmonės apyvarta siekė 62 mln. Lt. 2006 m. bendrovė eksportavo 40 proc. savo gaminių. Šiais metais įmonė planuoja išauginti savo apyvartą 22.9 proc. iki 95 mln. Lt.

„Praėjusiais metais aktyviai ruošėmės plėtrai ir plėtėme gamyklos teritoriją. Pradėjome daugiau investuoti į „Klaipėdos mėsinės” prekinį ženklą ir matome, kad tai duoda teigiamus rezultatus. Praėjusiais metais pasirašėme sutartį paramai iš ES struktūrinių fondų gauti, taigi, investuosime į efektyvesnį mėsos apdirbimą, pakavimo linijas, sandėlius. Taip tikimės sutrumpinti gamybinį ciklą ir rinkai pateikti dar daugiau gaminių. Svarbu, kad praėjusiais metais daug investuodami, sugebėjome išlaikyti augimą, o šiais metais planuojame dar spartesnį pardavimų didėjimą”, – teigė UAB „Vilkė” direktorius Nerijus Kuzma.

2005 m. pabaigoje „Vilkė” buvo apdovanota Lietuvos eksporto prizu, kurį tradiciškai įsteigė Lietuvos prekybos, pramonės ir amatų rūmų asociacija. Be to, „Vilkė” pirmoji Lietuvoje 1998 m. įdiegė kokybės valdymo sistemą ISO 9001:2001 mėsos ir mėsos gaminių gamybos bei prekybos srityje.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.