Dansfoldo (D. Britanija) oro uoste „VW Touareg V10 TDI” visureigis tempė padangių galiūną „Boeing 747”. „Touareg” jau anksčiau tarp varžovų pasiekė savotišką rekordą, kai patempė 3,5 tonos priekabą turėdamas 1640 kg galinės ašies apkrovą. Tačiau ar tradicinę priekabą galima lyginti su daugiau kaip 155 tonas sveriančiu, dydžiu daugiabučiam namui prilygstančiu lėktuvu, kurio vien sparnų plotas – 511 kvadratinių metrų. Prieš tempiant sunkiausią padangių paukštį, pirmiausia reikėjo padidinti „Touareg V10 TDI” svorį, kad visureigis galėtų visiškai realizuoti turimą traukos jėgą. Tad jo bendrasis svoris buvo padidintas iki 7030 kg ir paskirstytas taip: priekyje – 2755 kg, gale – 4275 kg.
Į visureigį įmontuotas „Touareg V8” priekinės pavaros mechanizmas, taikytas kiek didesnis serijinių „Michelin” padangų slėgis. Visa kita, išskyrus lėktuvo prikabinimo mechanizmą, atitiko serijinę įrangą. VW konstruktorių skaičiavimais, „Touareg V10 TDI”, turėdamas 750 niutonmetrų sūkio momentą, gali išjudinti iki 200 tonų svorį. Vis dėlto nelengva buvo patikėti, kad „Touareg” galėtų patempti 19,4 metro aukščio ir daugiau kaip 70 metrų ilgio oro lainerį. Vis dėlto „Touareg V10 TDI” užduotį atliko. Prie vairo sėdusiam VW inžinieriui Uwei Krieghoffui pakako antrąja pavara iki pusės lengvai spustelėti akceleratoriaus pedalą, ir „Boeing” pajudėjo iš vietos. Maksimalios traukos jėgos, kurios po 50 proc. teko priekiniams ir užpakaliniams ratams, pareikalavo tik pati starto procedūra, o variklio sūkių rodyklė liko žaliojoje zonoje. Padangių monstrą vidutiniu 8 km/h greičiu „Touareg V10 TDI” nutempė 150 metrų. Visureigį po to detaliai apžiūrėjus nebuvo aptikta jokių mechaninių pažeidimų ar gedimų.