„CBA Aibė” įžengė į degalinių parduotuvių rinką

Prie mažmeninės prekybos sistemos „CBA Aibė” prisijungė degalinių tinklo „Vilokta” parduotuvės. Pirmos šešios „Viloktos” degalinių tinklo parduotuvės jau pažymėtos naujuoju „CBA Aibė Drive” logotipu, 2007 metų pradžioje tokių parduotuvių bus 11. Tai pirmasis atvejis Lietuvoje, kai prekiautojai degalais savo antrinį verslą – mažmeninę prekybą maisto ir kitais produktais – sujungia su pastarosios srities profesionalais.

„Suvieniję jėgas, galėsime susikoncentruoti į pagrindinę veiklą – prekybą degalais. Mums nereikės rūpintis sutarčių su maisto, kitų produktų gamintojais bei tiekėjais sudarymu, šių produktų tiekimu – tai atliks „CBA Aibė”. Be to, vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų „CBA Aibė” produktus iš gamintojų gauna itin palankiomis sąlygomis, todėl degalinių parduotuvių klientams galėsime pasiūlyti prekes geresnėmis kainomis”, – dėstė „Viloktos” mažmeninės prekybos vadovas Andrius Barcevičius.

Pasak „CBA Aibės” tinklą koordinuojančios „Aibės mažmenos” direktoriaus Audriaus Leščinsko, degalinių parduotuvės – puiki galimybė išplėsti mažmeninės prekybos verslą, juolab kad šalia kelių esančios degalinės yra puiki vieta prekių tiekimui.

„Tinklo plėtra naudinga ir mums, ir produktų gamintojams bei tiekėjams – prisijungus degalinių parduotuvėms, išaugs kai kurių produktų (alkoholio, tabako, gaiviųjų gėrimų) pardavimai. Neabejoju, jog naudą pajus ir naujieji „CBA Aibės” tinklo nariai – „Viloktos” degalinių parduotuvėms ne tik užtikriname savalaikį reikiamų prekių tiekimą, bet ir perteikiame savo žinias bei patirtį”, – tvirtino A.Leščinskas.

Prisijungus „Viloktos” degalinių parduotuvėms, „CBA Aibės” tinklui Lietuvoje priklauso 491 parduotuvė – 22 parduotuvėmis daugiau nei prieš metus.

„Aibės mažmenos” vadovas A.Leščinskas tikisi, kad ateityje prie „CBA Aibės” prisijungs ir daugiau šalies degalinių, juolab kad narystė „CBA Aibės” tinkle niekuo neįpareigoja prekybos įmonių – tinklas jungia nepriklausomas parduotuves, kurios naudą gauną iš centralizuotai vykdomų užsakymų, produktų su bendrais prekės ženklais pardavimų, marketingo akcijų ir pan.

„Užsienio valstybėse nemažai degalines valdančių bendrovių prekybą maisto ir kitais produktais verslą taip pat patiki mažmeninės prekybos operatoriams”, – sakė A.Leščinskas.

Lietuvos prekybos tinklo „CBA Aibė” pardavimai per devynis šių metų mėnesius išaugo 10,5 proc. iki 435,4 mln. litų (su PVM). Bendra mažmeninės prekybos grupės „CBA Aibė”, kuriai priklauso tinklai „CBA Aibė” (Lietuva) ir „Aibe” (Latvija), apyvarta pasiekė 775,9 mln. litų – 22,9 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai (631,1 mln. litų).

„CBA Aibės” grupė Baltijos šalyse per šiuos metus tikisi pasiekti 1,1 mlrd. litų apyvartą – penktadaliu didesnę nei 2005 metais (923,3 mln. litų).

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.