Startuoja konteinerių traukinys „Merkurijus”

Nuo šeštadienio iš Lietuvos į Maskvą pradeda kursuoti konteinerių traukinys „Merkurijus”.

Jis yra tarptautinis Lietuvos, Rusijos ir Baltarusijos geležinkelių projektas. Šis projektas panašus į prieš pustrečių metų pradėtą įgyvendinti mišriųjų vežimų traukinio „Vikingas” projektą. Abiejų jų esmė – krovinius pristatyti į paskirties vietą per gerokai trumpesnį laiką ir pigesniu tarifu.

Tačiau skirtingai nei „Vikingas”, kuris kursuoja iš Lietuvos į Ukrainą per Baltarusiją, ir veža konteinerius bei kontreilerius (priekabas, puspriekabes, vilkikus su priekabomis ar puspriekabėmis), „Merkurijus” gabens tik konteinerius.

Šio projekto tikslas – pritraukti daugiau konteineriais gabenamų krovinių į Klaipėdos ir Kaliningrado uostus. Pakrauti ir tušti 20, 40 ir 45 pėdų universalieji bei specializuotieji konteineriai bus vežami maršrutu Klaipėda/Kaliningradas-Minskas-Maskva ir atgal.

Vagonai su konteineriais išvyks iš Klaipėdos ir Kaliningrado uostų, atvyks į Vaidotų stotį, kurioje iš šių vagonų suformuotas traukinio „Merkurijus” sąstatas bus išsiunčiamas Maskvos kryptimi į galinę Kuncevo-2 stotį.

Atgal traukinys iš Kuncevo-2 stoties atvyks į Vaidotų stotį, kurioje vagonai su konteineriais bus rūšiuojami ir dviem skirtingais traukiniais pasieks Klaipėdos bei Kaliningrado uostus.

Traukinys maršrutą Klaipėda-Maskva (1335 km) įveiks per 46 valandas, o Kaliningradas-Maskva (1288 km) – per 50 valandų.

Vežantiems konteinerius traukiniu „Merkurijus” bus teikiamos papildomos logistikos paslaugos, leidžiančios konteinerius pristatyti nuo durų iki durų, o krovinio siuntėjui ir gavėjui – pasirinkti tinkamiausią logistinės grandinės modelį.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.